ΣΙΝΕ

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Η Στουτγκάρδη παρακολουθεί τον Δερμίση του Βατανιακού

Ο Γιάννης Δερμίσης έχει μπει στο στόχαστρο της Στουτγκάρδης και δεν αποκλείεται τον επόμενο μήνα να μεταβεί στη Γερμανία για να δοκιμαστεί. Το who is who του πιτσιρικά.
Το όνομα του Γιάννη Δερμίση φένεται να έχουν τσεκάρει στη λίστα τους στη Στουτγκάρδη σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου. Συγκεκριμένα άνθρωπος της γερμανικής ομάδας έχει παρακολουθήσει φέτος τα παιχνίδια του αριστερού χαφ του Βατανιακού έχοντας σχηματίσει πολύ καλή γνώμη για τον ποδοσφαιριστή.

Μάλιστα δεν αποκλείεται σύντομα να φτάσει πρόταση στην ομάδα της Κατερίνης για να μεταβεί στα τέλη Φλεβάρη ο μικρός στη Γερμανία και να πάρει μέρος στις προπονήσεις των τμημάτων υποδομής.
Αρχικά ο Δερμίσης- που κλείνει στις 20/3 τα 18- προορίζεται για την
β' ομάδα της Στουγκάρδης, αλλά φυσικά είναι στο... πόδι του αν βρεθεί στη Γερμανία να επιβεβαιώσει τα καλά λόγια που ακούγονται γι' αυτόν και να κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα.
Ο "Τζόλε" πέρασε από την Παιανία
Ο Γιάννης Δερμίσης έκανε το επαγγελματικό του ντεμπούτο στις 4/1/2009 με τη φανέλα του Εθνικού Κατερίνης σε ηλικία μόλις 14 ετών και 10 μηνών! Μάλιστα τότε η Εσπρέσο είχε αφιέρωμα στον "14χρονο Τζόλε" όπως έγραφε χαρακτηριστικά λόγω της θέση που αγωνιζόταν και της λατρείας που είχε για τον παίκτη του Ολυμπιακού.
Σχετικά με το ντεμπούτο του κόντρα στον Μακεδονικό είχε αναφέρει: "Εχω ξεκινήσει το ποδόσφαιρο από την ηλικία των 7 χρόνων στις ακαδημίες του Εθνικού Κατερίνης. Στο ματς με το Μακεδονικό πήρα την εντολή από τον προπονητή μου για να παίξω στο βασικό σχήμα. Η αλήθεια είναι ότι χάρηκα πολύ, αν και στην αρχή είχα λίγο τρακ.
Οι συμπαίκτες μου όμως ήταν δίπλα μου και με παρότρυναν σε κάθε προσπάθειά μου, δίνοντάς μου θάρρος σε κάθε μου κίνηση. Ετσι, σιγά-σιγά προσαρμόστηκα, μπήκα στο κλίμα του αγώνα και από κει και πέρα το ματς κύλησε ομαλά. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου, γιατί μου έδειξε ότι με εμπιστεύεται και του αρέσει να προωθεί νέους."
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μικρός βρέθηκε το καλοκαίρι στην Παιανία όπου άφησε άριστες εντυπώσεις στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού, ωστόσο προτίμησε να μείνει στην Κατερίνη για να τελειώσει το σχολείο. Φέτος πήρε μεταγραφή στον Βατανιακό και έχει αγωνιστεί και στα 4 ματς της ομάδας στην Football League 2, ενώ πλέον μπορεί και αγωνίζεται άνετα και ως αριστερό μπακ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: