ΣΙΝΕ

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Φεύγει από την Εθνική ο Φερνάντο Σάντος;

Ανοιχτό άφησε το θέμα της παραμονής του στον πάγκο της Εθνικής ο Φερνάντο Σάντος, αφήνοντας να εννοηθεί πως δεν αποκλείεται να μην ανανεώσει το συμβόλαιό του και να επιστρέψει σε κάποιο σύλλογο.

«Έχω μια πρόταση εκ μέρους της Ομοσπονδίας για τη συνέχιση της συνεργασίας μας αλλά δεν έχω πάρει την τελική μου απόφαση. Κάποια στιγμή θα ανακοινωθεί, όμως ακόμα την επεξεργάζομαι. Έχει να κάνει με το τι θέλω εγώ για το δικό μου το μέλλον. Η πρόταση υπάρχει. Πρέπει να τη βάλω κάτω και να δω τα αρνητικά και τα θετικά, για να δω τι θα αποφασίσω. Αν συνεχίσω να είμαι ομοσπονδιακός τεχνικός, αν θέλω εγώ να είμαι ομοσπονδιακός τεχνικός, θα είμαι σίγουρα της Ελλάδας. Αν θέλω να είμαι προπονητής σε σύλλογο, δεν ξέρω», υπογράμμισε ο Σάντος στη συνέντευξη Τύπου για την επικείμενη αναμέτρηση της Εθνικής με το Βέλγιο.
Και ο ομοσπονδιακός μας τεχνικός κατέληξε: «υπήρχε μια φάση της ζωής μου που ήθελα πραγματικά να ξεκουραστώ και να αποφύγω την καθημερινή τριβή που υπήρχε. Αυτό που μου αρέσει είναι να προπονώ, μου έχει λείψει αυτή η τριβή. Έχω τεράστιο σεβασμό στους ανθρώπους που με έχουν στηρίξει. Αν συνεχίσω να είμαι ομοσπονδιακός, θα είμαι της Ελλάδας».
Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: