ΣΙΝΕ

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Ηθοποιός αποκαλύπτει: "Βλέπω σήριαλ μόνο για να τα βρίζω"!"

Η κρίση έχει χτυπήσει πολύ εμάς τους ηθοποιούς αποκάλυπτει ο γνωστός ηθοποιός, ο οποιός αναγκάστηκε να παραδώσει τις πινακίδες του αυτοκινήτου του, Μεταξύ άλλων μιλάει και για τα ελληνικά σήριαλ.
Αναφέρει ότι αν και έχει παίξει και ο ίδιος σε σήριαλ, τα βλέπει μόνο για να μπορεί να τα βρίζει!
«Δεν τα βλέπω καθόλου. Τα βλέπω μόνο για να μπορώ να βρίζω. Έχω παίξει κι εγώ σε τέτοια. Στην ανάγκη κι εγώ θα παίξω, αν μου δωσουν 5-10 χιλιάρικα, όχι για 500 ευρώ το μήνα. Επειδή προφασίζονται κρίση; Αυτοί λένε κρίση κι έρχονται με την Τζάγκουαρ και την Πόρσε. Εγώ πάω με το μηχανάκι ή με δανεικό αυτοκίνητο. Τις πινακίδες του αυτοκινήτου μου τις έχω καταθέσει, γιατί δεν είχα να πληρώσω τα τέλη»
Δείτε ποιος ηθοποιός είναι...
ourlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: