ΣΙΝΕ

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Θαλάσσιο λιοντάρι επιτέθηκε και τραυμάτισε την Σακίρα.. (pics)

Η 35χρονη Κολομβιανή τραγουδίστρια προσπάθησε να βγάλει φωτογραφία από πολύ κοντινλη απόσταση ένα θαλάσσιο λιοντάρι σε πάρκο της Νοτίου Αφρικής όπου βρισκόταν για διακοπές.
Το θαλάσσιο θηλαστικό όμως μάλλον εκνευρίστηκε και της όρμηξε με αποτέλεσμα να την αρπάξει την φωτογραφική μηχανή και να την τραυματίσει ελαφρά στον αριστερό καρπό.

 Η ίδια ανέβασε τις φωτογραφίες στο Twitter και σχολίασε το περιστατικό. ''Όλα αυτό τα ζώα ήταν πολύ γλυκά και πήγα κοντά τους. Ένα από αυτά πήδηξε από το νερό, έφτασε περίπου 30 εκατοστά από εμένα με κοίταξε και προσπάθησε να με δαγκώσει με μανία''.
''Όσοι βρίσκονταν κοντά μου ούρλιαξαν, ανέμεσά τους και εγώ. Παρέλυσα από το φόβο μου και δεν μπορούσα να περπατήσω. Ο αδεφός μου ήταν δίπλα μου και με έσωσε''.

Δεν υπάρχουν σχόλια: