ΣΙΝΕ

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Γωγώ Φαρμάκη: "Ο Αλέξανδρος Αγγλούπας με πυροβόλησε επίτηδες"

Η Γωγώ Φαρμάκη τέσσερις μήνες μετά από το περίεργο συμβάν που παραλίγο να της στοιχίσει τη ζωή, σπάει την σιωπή της και μιλάει για τον τραυματισμό της από τον επιχειρηματία Αλέξανδρου Αγγλούπα.
Η νεαρή ηθοποιός ξεδιπλώνει την υπόθεση θρίλερ για την οποία ακούστηκαν πολλά και γράφτηκαν άλλα τόσα και μιλάει για τον εφιάλτη που έζησε.

Σοκαρισμένη από ό,τι της συνέβη στις 4 Νοεμβρίου και μετά από αρκετές επεμβάσεις η Γωγώ θυμάται τι συνέβη το μοιραίο εκείνο βράδυ και μιλώντας στο "Πρώτο Θέμα", λέει ότι ο Αλέξης Αγγλούπας είχε τσακωθεί με την αδελφή της, την Όλγα και έφθασε στο σπίτι τους μέσα στη νύχτα, με το πρόσχημα ότι ήθελε να πάρει το σκυλάκι της Γωγώς.
Όταν εκείνη αρνήθηκε να το δώσει, ο Αγγλούπας άρχισε να φέρεται σαν μανιακός. "Έριξε μία ντουλάπα που είχαμε στο σαλόνι και άρχισαν να πέφτουν κάτω τα πάντα. Μετά σήκωσε ένα γυάλινο τραπεζάκι και απειλούσε να το σπάσει. Εγώ έτρεξα στην κρεβατοκάμαρα, εκείνος πίσω μου και πίσω η Όλγα. Κάθισα στο κρεβάτι. Όλα έγιναν ξαφνικά, Μου ζήτησε πάλι το σκυλί, αρνήθηκα και τότε άκουσα ένα ''μπαμ''. Κοίταξα την κοιλιά μου και είδα ότι ήμουν γεμάτη αίματα".
"Ο Αλέξανδρος Αγγλούπας με πυροβόλησε επίτηδες" υποστηρίζει η ηθοποιός Γωγώ Φαρμάκη η οποία στην κατάθεσή της σημειώνει ότι ο επιχειρηματίας έστρεψε το όπλο εναντίον της.
Η Γωγώ Φαρμάκη δεν ζητά αποζημίωση "Δεν θέλω ούτε ένα ευρώ από τον Αγγλούπα. Θέλω μόνο να μπει στη φυλακή".
madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: