ΣΙΝΕ

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Ο «Ρόκι» θέλει να γίνει πρωταθλητής «για την Ελλάδα»!

Έχοντας στο πλευρό του χιλιάδες Ελληνοαμερικανούς, ο 26χρονος πυγμάχος θέλει να κατακτήσει τον τίτλο του πρωταθλητή Βορείου Αμερικής με την προσδοκία να τον αφιερώσει στη μακρινή πατρίδα που δοκιμάζεται
«Πάμε Ελλάδα!». Με αυτό το σύνθημα ο 26χρονος Ντόνοβαν Τζορτζ θα γίνει ο πρώτος Ελληνας πυγμάχος που θα αγωνιστεί στο Μάντισον Σκουέαρ Γκάρντεν της Νέας Υόρκης για τον τίτλο του πρωταθλητή Βόρειας Αμερικής.

Μάλιστα, τιμώντας την ελληνοκυπριακή του καταγωγή, δηλώνει αποφασισμένος να αφιερώσει τον αγώνα, αλλά και τη νίκη -αν τα καταφέρει-, στην Ελλάδα. Ο ίδιος βέβαια, κάθε φορά που αναφέρεται στον συγκεκριμένο αγώνα, λέει χαρακτηριστικά «όταν θα νικήσω» εκφράζοντας σιγουριά για την επιτυχία του.
Αντίπαλός του θα είναι ο Εντουιν «Λα Μπόμπα» Ροντρίγκεζ από τον Αγ. Δομίνικο - ένας σκληρός πυγμάχος που δεν έχει γνωρίσει την ήττα στην επαγγελματική του καριέρα. Ο νικητής του αγώνα που θα διεξαχθεί στις 17 Μαρτίου θα διεκδικήσει στη συνέχεια τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή στην κατηγορία μεσαίων βαρών.
Παρότι ο Ροντρίγκεζ μοιάζει... ανίκητος, σύσσωμη η ομογένεια αλλά και πολλοί φίλοι του σπορ ποντάρουν στον Ελληνοκύπριο «Da Bomb», όπως είναι το παρατσούκλι που του έβγαλαν τα αμερικανικά Μέσα εξαιτίας των πανίσχυρων χτυπημάτων του που θυμίζουν... βόμβες μέσα στο ρινγκ.
«Γεννήθηκα φορώντας... γάντια του μποξ αφού ο πατέρας μου ήταν κι αυτός μποξέρ και πρώην πρωταθλητής. Μεγάλωσα μέσα στα γυμναστήρια του Σικάγου και αργότερα κόλλησα το μικρόβιο για το άθλημα», λέει στην εφημερίδα «Εθνος της Κυριακής» περιγράφοντας το πάθος του για το μποξ.
Ο Ντόνοβαν, ο οποίος παρακολουθεί στενά τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα δηλώνει ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος και, όπως λέει, νιώθει περισσότερο Ελληνας από ποτέ. Σίγουρος για τη νίκη του έχει αποφασίσει να την αφιερώσει στους Ελληνες.
«Αυτό χρειάζονται τώρα. Κάτι καλό για να ευθυμήσουν αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Είναι πολύ δύσκολες οι στιγμές που περνούν οι Ελληνες. Ελπίζω με τη νίκη μου αυτή να τους δώσω έναν λόγο για να είναι χαρούμενοι. Ελπίζω μια μέρα να έρθω να παλέψω στην Ελλάδα και να φέρω χρήματα στη χώρα. Οταν βλέπω τα νέα στην τηλεόραση, θέλω να παλέψω ακόμη πιο σκληρά και να αποδείξω ότι οι Ελληνες πάντα βγαίνουν νικητές».
O ίδιος αν και δεν φοίτησε σε ελληνικό σχολείο, μιλάει λίγα ελληνικά και καταλαβαίνει περισσότερα. Στους αγώνες, ο Ντόνοβαν έχει πάντοτε ραμμένο το εθνόσημο στο σορτσάκι του και όταν μπαίνει στο ρινγκ κρατάει την ελληνική σημαία. Ετσι, και στις 17 Μαρτίου ελπίζει πως ο αγώνας θα έχει χρώμα ελληνικό καθώς περιμένει ότι στο Μάντισον Σκουέαρ Γκάρντεν θα βρεθούν χιλιάδες ομογενείς.
«Νομίζω πως η Ελλάδα είναι "ενσωματωμένη" πάνω μου, αφού έχω στο αριστερό μου χέρι και ένα τατουάζ με την ελληνική σημαία. Αισθάνομαι πολύ Ελληνας παρόλο που είμαι κατά το ήμισυ. Ο πατέρας μου πάντοτε μου έλεγε να είμαι περήφανος για την καταγωγή μου. Θα τα δώσω όλα πάνω στο ρινγκ, θα παλέψω για την οικογένειά μου, την αρραβωνιαστικιά μου, τους συναδέλφους συμπατριώτες μου. Θέλω να γράψω ιστορία και να τους κάνω περήφανους».
Ο «Da Bomb» πάντα παλεύει για κάποιον σκοπό, όπως λέει, και αυτήν τη φορά σίγουρα έχει περισσότερους από έναν. «Οταν μπαίνεις στο ρινγκ πρέπει να υπάρχει κάτι για το οποίο παλεύεις. Αυτό είναι και το κίνητρο για την έξτρα σκληρή προπόνηση, για τις θυσίες και τελικά για να είσαι προετοιμασμένος να τα αφήσεις όλα πάνω στο ρινγκ και να εξασφαλίσεις την δόξα...».
Ο ίδιος βλέπει πλέον να βρίσκεται πολύ κοντά στην πραγματοποίηση του ονείρου του. «Το να παίξω μέσα στο ιστορικό Μάντισον Σκουέαρ Γκάρντεν, όπου έχουν αγωνιστεί οι θρύλοι του μποξ, είναι το ψηλότερο σκαλοπάτι στο άθλημα το οποίο μπορεί να φτάσει κάποιος στην Αμερική. Οταν νικήσω θα γίνω ένας από τους τοπ πυγμάχους του κόσμου και θα κάνω ένα βήμα πιο κοντά στον παγκόσμιο τίτλο. Δεν φοβάμαι τον Ροντρίγκεζ. Τον σέβομαι, είναι ένας πολύ καλός πυγμάχος και έχουμε και οι δύο πολλά να κερδίσουμε ή να χάσουμε στις 17 Μαρτίου. Πρέπει να σιγουρέψω πως θα είμαι σε καλύτερη κατάσταση από αυτόν, θα έχω προπονηθεί πιο σκληρά από αυτόν και θα είμαι πιο "πεινασμένος"».
Ο Ντόνοβαν Τζορτζ γεννήθηκε στο Σικάγο του Ιλινόις από πατέρα Κύπριο και μητέρα Ιρλανδή. Ο παππούς του ήταν από τη Λεμεσό και η γιαγιά του από την Τρίπολη.
Ο πατέρας του Πίτερ Γεωργίου ήταν επίσης πρωταθλητής του μποξ και είναι προπονητής του γιου του.
Το ταλέντο του Ντόνοβαν ανακάλυψε ο κυπριακής καταγωγής Μάικλ Μιχαήλ πρωταθλητής στην πυγμαχία στη Βρετανία και σημερινός μάνατζέρ του.
Μέχρι σήμερα έχει να επιδείξει μια θαυμαστή πορεία: 29 νίκες (οι 25 με νοκ άουτ) και μόλις 4 ήττες στο επαγγελματικό μπόξινγκ.
Στην Αμερική οι ειδικοί του μποξ τον αποκαλούν «φονική μηχανή» των ρινγκ ενώ λένε πως θυμίζει κορυφαίους μποξέρ του '50.
Έθνος της Κυριακης


Δεν υπάρχουν σχόλια: