ΣΙΝΕ

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Στον Ολυμπιακό και του χρόνου ο Mirallas!!!

O Kevin Mirallas θα φοράει και τη νέα σεζόν τη φανέλα του Ολυμπιακού. Ο Βέλγος σταρ με δηλώσεις του στο γαλλικό περιοδικό «France Football» παραδέχτηκε ότι υπάρχουν προτάσεις για την απόκτηση του, αλλά ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να φύγει το καλοκαίρι από την ομάδα του Πειραιά: «Πράγματι, υπάρχουν πολλές ομάδες που έχουν δείξει ενδιαφέρον, αλλά νιώθω πολύ καλά στην Ελλάδα.
Ο Ολυμπιακός μου έδειξε εμπιστοσύνη όταν τα πράγματα είχαν αρχίσει να πηγαίνουν άσχημα για μένα. Επιπλέον έχω πολύ καλές αποδοχές. Δεν θέλω να φύγω από αυτό το περιβάλλον. Αρέσει μάλιστα και στην οικογένειά μου. Θα ήθελα να μείνω για άλλη μια σεζόν στο ελληνικό πρωτάθλημα».
Για τις φετινές του εμφανίσεις: «Πέρυσι σημείωσα 14 γκολ. Ήθελα να κάνω το ίδιο και φέτος. Από τη στιγμή που είχα πιάσει τα 14 νωρίτερα, σκέφτηκα ότι μπορούσα να ξεπεράσω την προηγούμενη επίδοσή μου. Τα κατάφερα με τα τέσσερα γκολ που σημείωσα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης. Πραγματοποιήσαμε πολύ καλή σεζόν, παρόλο που αντιμετωπίσαμε προβλήματα στην αρχή».
Για τη μεταγραφή του στο ελληνικό πρωτάθλημα: «Η αλήθεια είναι ότι δεν προόριζα τον εαυτό μου για την Ελλάδα. Μετά τη Sent Etien, όμως, αναζητούσα νέες προκλήσεις, μακριά από τη Γαλλία. Οι εμφανίσεις μου, όμως, στην Ελλάδα με βοήθησαν να επιστρέψω στην εθνική ομάδα και να μιλούν για μένα».
sportena

Δεν υπάρχουν σχόλια: