ΣΙΝΕ

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

O ηθοποιός Ντίνος Καρύδης και η μάχη με τον καρκίνο!

Έναν μεγάλο και δύσβατο δρόμο έχει μπροστά του ο Ντίνος Καρύδης, ο οποίος περνά τον δικό του Γολγοθά, καθώς τα αποτελέσματα της βιοψίας στην οποία υποβλήθηκε ήταν τελικά θετικά.
Όπως σας είχαμε πει πριν από λίγες ημέρες, ο αγαπημένος ηθοποιός εισήχθη με πόνους στο κάτω μέρος της κοιλιακής χώρας και εσωτερική αιμορραγία. Αποτέλεσμα ήταν να υποβληθεί σε επέμβαση στο έντερο, μέρος του οποίου αφαιρέθηκε για βιοψία.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι πρέπει να ξεκινήσει άμεσα χημειοθεραπείες.
«Ένιωσα σαν να με χτύπησε κεραυνός όταν μου το ανακοίνωσε ο γιατρός», δήλωσε στην εφημερίδα Espresso ο ηθοποιός, που δίνει την μάχη του, αλλά δεν χάνει ούτε λεπτό την δύναμη και το κουράγιο του. Στο πλευρό του οι δύο γυναίκες της ζωή του, η κόρη του και η σύζυγός του.
«Σ’αγαπάω μπαμπά μου, είμαι δίπλα σου», το είπε, σύμφωνα με πληροφορίες η κόρη του Σμαράγδα, ενώ για την γυναίκα του, ο πρωταγωνιστής είπε:«Η Τζούλια, η γυναίκα μου είναι ο στυλοβάτης μου».
Μάλιστα, μέσα από την προσωπική του σελίδα στο facebook, μιλά συχνά για τα όσα βιώνει. Πρόσφατα έγραψε: «Και κάτι να γελάσουμε. Μια κυρία μόλις έχει βγει από το ιατρείο. Οταν όμως φθάνει σπίτι, έχει ξεχάσει για ποια πάθηση της είπε ο γιατρός και τον παίρνει τηλέφωνο και του λέει: Γιατρέ μου ξέχασα. Τι ακριβώς μου είπατε; Δεν θυμάμαι. Κριός; Αιγόκερως; Ιχθύες; Παρθένος; Σκορπιός; Τι ακριβώς μου είπατε; Θυμίστε μου σας παρακαλώ. 
Και ο γιατρός: Καρκίνος κυρία μου. Καρκίνος. Η περίπτωσή μου».
Ο λογαριασμός του μάλιστα έχει κατακλυστεί από σχόλια και ευχές για τον Ντίνο Καρύδη, που μόνο στο facebook έχει μέχρι στιγμής 5.000 φίλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: