ΣΙΝΕ

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Σάσα Μπάστα: "Δουλεύω για να βοηθώ την οικογένεια μου" (VIDEO)

«Ξεκίνησα την δουλειά από τα 15 για να βοηθήσω την οικογένειά μου», εξομολογήθηκε η Σάσα Μπάστα, που μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και τα λάθη της, μεταξύ των οποίων και το ότι δεν πήρε ποτέ το απολυτήριο Λυκείου!
Καλεσμένη στο «Μίλα», η Σάσα -κοκκινομάλλα πια- διηγήθηκε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε όταν βγήκε για πρώτη φορά στην πίστα, στη Θεσσαλονίκη. «Δεν πρόλαβα να ζήσω την εφηβεία μου, αλλά δεν μου έλειψε και κάτι. Είχα την ζωή μου την πρωινή, αλλά δεν έβγαινα με τις φίλες μου», είπε η ίδια και παραδέχθηκε πως στερήθηκε την ανεμελιά της εφηβείας.

«Η μαμά μου με πήγαινε, η μαμά μου με γύριζε και ήταν πάντα στα καμαρίνια. Με διάβαζε για το σχολείο και μόλις τελείωνα το πρόγραμμά μου επιστρέφαμε σπίτι», συνέχισε η Σάσα, προσθέτοντας πως λόγω της ηλικίας της την πρόσεχαν όλοι και δεν έγινε κάποιο περιστατικό.
Στα 16 της ήρθε μόνη στην Αθήνα, ενώ αργότερα κατέφτασε και η μητέρα της. «Έμενα στην κολλητή της μαμάς μου. Μετά από έξι μήνες μετακόμισα σε στούντιο», διηγήθηκε.
«Έχασα γρήγορα ένα κομμάτι της παιδικής μου αθωότητας, αλλά καλύτερα που έγινε έτσι. Έχω μεγαλώσει και ωριμάσει πολύ περισσότερο. Βέβαια, έκανα και λάθη», υπογράμμισε η Σάσα και ανάφερε ως λάθη της ότι δεν πήρε το απολυτήριο Λυκείου και πως συνδύασε το τραγούδι με την τηλεόραση.
Δείτε την εξομολόγηση της Σάσας Μπάστα!
Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: