ΣΙΝΕ

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Παραίτηση της Άννας Νανοπούλου από υποψήφια της Νέας Δημοκρατίας..

«Με δήλωση μου προς τα αρμόδια όργανα του κόμματος απέσυρα την αίτηση υποψηφιότητας μου για λόγους προσωπικής συνείδησης και αρχών και μόνον.
Όπως γνωρίζετε, παρά τους αρχικούς ενδοιασμούς μου λόγω της πολιτικής κρίσης που διερχόμαστε, ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση του κόμματος στην λογική της προσφοράς.
Στην εξέλιξη όμως του αγώνα βίωσα την πλήρη απογοήτευση, την αγανάκτηση και την επιφυλακτικότητα του κοινωνικού συνόλου, που δυστυχώς στρέφεται κατά δικαίων και αδίκων.
Παρά λοιπόν την αντικειμενικά διαπιστωμένη προσωπική καλή συγκυρία και απήχηση, αποφασίζω να μη συμμετέχω ως υποψήφια βουλευτής σ’αυτές τις εκλογές, διότι το θεωρώ πιο έντιμο από το να αναγκαστώ να το πράξω μετά τυχόν εκλογή μου. Ευχαριστώ την παράταξη για την τιμή, λυπάμαι για το όποιο πρόβλημα δημιουργώ, αλλά είμαι βέβαιη ότι θα βρεθεί άξιος αντικαταστάτης μου. Ευχαριστώ τους συμπολίτες που με περιέβαλαν με εμπιστοσύνη και προσωπική εκτίμηση.
Παραμένω ενεργή στον αγώνα και στη διάθεση της παράταξης. Συνεχίζω να υπηρετώ την κοινωνία από τους διάφορους ρόλους που μου έχουν ανατεθεί και παλεύοντας καθημερινά σαν ελευθεροεπαγγελματίας και οικογενειάρχης, όπως κάνει κάθε Έλληνας σήμερα. Τέλος πιστεύω ότι η άρνηση συμμετοχής στην δεδομένη συγκυρία είναι βαθιά πολιτική πράξη ενός ανθρώπου που δεν του χαρίστηκε ποτέ τίποτα, έμαθε σε όλη του τη ζωή να δουλεύει σκληρά, αλλά και να αφιερώνει τον εαυτό του με συνέπεια στο κοινό καλό».
kozanilife 

Δεν υπάρχουν σχόλια: