ΣΙΝΕ

Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Ποια φορά τα πρόστυχα τα μαύρα τα εσώρουχα της;;; (ΦΩΤΟ)

Όταν έχεις τέτοιο κορμό, τι να το κάνεις .... το κεφάλι!!!
Με αφορμή την φωτογράφιση της στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού Elle, η Rihanna φόρεσε μεγάλα ονόματα της μόδας, βλέπε Versace, Dior, Jean Paul Gaultier και μίλησε για την ζωή της και φυσικά... τον Chris Brown.
"Με τσάντισε!" δήλωσε η Rihanna για τον χωρισμό της με τον Chris Brown και τα media."Σκεφτόμουν ότι τα media ξέρουν πολλά περισσότερα απ’ όσα θα ήθελα να ξέρουν. Είναι ντροπιαστικό. Αλλά αυτή ήταν η αρχή. Μετά απελευθερώθηκα. Τώρα το ξέρετε αυτό που συνέβη οπότε μπορείτε να πείτε ό, τι θέλετε! Εγώ δεν έχω να κρύψω τίποτα.
Μιλώντας για την συνεργασία της με τον Chris Brown και την αντίδραση κάποιον ανθρώπων η Rihanna είπε: "Στο κάτω-κάτω ο καθένας σκέφτεται διαφορετικά. Είναι πολύ δύσκολο για εμένα να το αποδεχτώ αλλά το καταλαβαίνω. Πολλοί καταλήγουν να σπαταλούν τον χρόνο τους γράφοντας ό, τι να ’ναι και αυτό είναι O.K. Γιατί αύριο θα είμαι ακόμα εδώ, ο ίδιος άνθρωπος. Θα συνεχίσω να κάνω αυτό που μου αρέσει."
Δείτε τις φωτογραφίες που πήραμε από το madtv

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τελικά το κομμάτι έχει παραμείνει ως σημείο αναφοράς, ε? Ότι και να λέμε, all time classic της Ελλάδας ο Καρβέλας.