ΣΙΝΕ

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Δείτε:Ιδού ο εγγονός του Χίτλερ!!

Φυσικά και είμαι ο εγγονός του Χίτλερ!!!
Αν δεν με πιστεύεις, δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Ο πατέρας μου μου είπε, ότι ο Χίτλερ είναι πρόγονος της οικογένειάς μου υποστηρίζει ο Klempner Philippe Loret , ενώ η Bild επισημαίνει ότι «η ομοιότητα είναι πράγματι εκπληκτική».
Η Daily Mail πρόσφατα είχε δημοσιεύσει ημερολόγιο ενός Βρετανού στρατιώτη, που έγραψε μετά την απόβαση στη Νορμανδία: «Επισκέφθηκα το σπίτι όπου έζησε ο Χίτλερ στον τελευταίο πόλεμο ως λοχίας.
Γνώρισα τη γυναίκα που έχει ένα μωρό από αυτόν.» ενώ η Bild διευκρινίζει ότι το μωρό στο οποίο αναφέρεται ο στρατιώτης, είναι ο πατέρας του κ.Loret.
Ο Jean Philippe Lorets, πατέρας του Klempner Loret, το 1979 έγινε πρωτοσέλιδο σε εφημερίδα καθώς ισχυριζόταν ότι ήταν «ο μυστικός γιος του Χίτλερ».
Στο εν λόγω δημοσίευμα περιγράφει πώς η μητέρα του Jean Philippe Loret, Charlotte, είχε συνάψει σχέση το 1917 με τον Αδόλφο Χίτλερ, όταν ο τελευταίος βρισκόταν στη Γαλλία, ενώ στη συνέχεια έμεινε και έγκυος. Η Charlotte ήταν τότε 16, και ο Χίτλερ, 28 ετών.
ierosagon

Δεν υπάρχουν σχόλια: