ΣΙΝΕ

Κυριακή 29 Απριλίου 2012

ΑΓΝΗ ΣΜΠΟΝΙΑ : ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα του Προέδρου του ΠΑ.ΣΟ.Κ., Ευάγγελλου Βενιζέλου, αναγνωρίζοντας τη δύσκολη πολιτική συγκυρία αλλά και τη σκληρή πραγματικότητα που όλοι μας βιώνουμε σήμερα. Άλλωστε ως νέος άνθρωπος, ανήκω...
στη γενιά που κινδυνεύει να ζήσει χειρότερα από την προηγούμενη και προσωπικά έχω υποστεί όλα τα επώδυνα μέτρα που με αφορούν. Είμαι σε θέση να κατανοήσω το θυμό και την αγανάκτηση της κοινωνίας μας και πολύ περισσότερο των νέων ανθρώπων, για την εικόνα που έδειξε το πολιτικό σύστημα τις τελευταίες δεκαετίες και τα αδιέξοδα που δημιούργησε.
Στη δύσκολη αυτή μάχη, επιστρατεύω τα βασικά εφόδια που έχει ένας νέος άνθρωπος, τον ενθουσιασμό και τις φρέσκες ιδέες, τη μόρφωση και τις αξίες μου. Επιστρατεύω την εμπειρία που έχω αποκτήσει από την δραστηριότητα μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και τη διάθεση μου να στηρίξω την ιδιαίτερη πατρίδα μου, την Πρέβεζα. Η υποψηφιότητα μου, στο Νομό Πρέβεζας, ανταποκρίνεται στο αίτημα των πολιτών για ριζική ανανέωση του πολιτικού κόσμου, προκειμένου να επαναφέρουμε την αξιοπιστία και τη διαφάνεια που τόσο χρειαζόμαστε. Σε αυτή την κατεύθυνση ανέλαβα την πρωτοβουλία να δημοσιοποιήσω το Πόθεν Έσχες μου, ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή σκια γύρω από τις προθέσεις και το σκοπό της υποψηφιότητας μου, αλλά κυρίως για να δημιουργηθεί το αίσθημα της εμπιστοσύνης και της ειλικρίνειας, ιδιαίτερα σήμερα που έρχονται στην επιφάνεια υποθέσεις σκανδάλων και κατασπατάλησης δημόσιου χρήματος. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί συνειδητή πολιτική πράξη και είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για όλους μας , να σταθούμε με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πολίτες και να δηλώσουμε ευθέως ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Κάνω λοιπόν έκκληση, αρχικά στους συνυποψηφίους μου, στο ψηφοδέλτιο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. , στο Ν.Πρέβεζας, να ανταποκριθούμε στο αίτημα των πολιτών για διαφάνεια και αξιοκρατία και τελικά να πετύχουμε από τους υποψηφίους και των υπολοίπων κομμάτων να πράξουν το ίδιο πριν την Κυριακή των εκλογών της 6ης Μαΐου. Να δημοσιοποιήσουμε εδώ και τώρα το πόθεν έσχες, ως υποψήφιοι βουλευτές του Νομού μας, ώστε να γνωρίζει η τοπική κοινωνία και όχι μόνο, ότι δεν υπάρχουν σκιές και ψίθυροι γύρω μας, καθώς μπαίνουμε στην κεντρική πολιτική σκηνή. Η διαφάνεια στην πολιτική ζωή του τόπου μπορεί να γίνει πράξη και μπορεί να αρχίσει από εμάς. Η ανάρτηση που αφορά το δικό μου Πόθεν Έσχες είναι η εξής: http://www.dimosbyrona.gr/uplds/newv/File/Pothen%202011/smponia.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια: