ΣΙΝΕ

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

VIDEO: Η “Τασούλα” φωτογραφίζεται και μιλά για τα τατουάζ της!

Η Μαρία Διακοπαναγιώτου, η γνωστή σε όλους “Τασούλα” του Κίτσου, μιλά στο περιοδικό Inked για τα τατουάζ της και όχι μόνο…
Σπάνια βλέπουμε φωτογραφίσεις και συνεντεύξεις της:

ο λόγος «προτιμώ να βγαίνω και να μιλάω για πράγματα που αγαπώ πολύ, όπως είναι τα tattoos. Όταν αγόρασα το πρώτο τεύχος του Inked με την Πηνελόπη εξώφυλλο, είπα από μέσα μου, πω, πω, θέλω κι εγώ να κάνω μια φωτογράφιση για το περιοδικό. Και όταν μου έστειλες το μήνυμα είπα ναι, χωρίς δεύτερη σκέψη». Η δημοσιότητα που απολαμβάνει η Μαρία Διακοπαναγιώτου τους τελευταίους μήνες, χάρη κυρίως στο διαφημιστικό που την έκανε γνωστή σε όλη την Ελλάδα στον ρόλο της βλάχας «Τασούλας», την έχει στήσει κάπως στον τοίχο.
«Συχνά πιάνω τον εαυτό μου να λέω, τι έγινε ρε παιδιά τώρα; Έχω κάποιες στιγμές που συνειδητοποιώ τι έχει συμβεί, αλλά σε γενικές γραμμές το παλεύω ακόμα». Για παράδειγμα, στο facebook πριν το σποτάκι είχε 800 «φίλους», τώρα ανοίγει και δεύτερο προφίλ. Και να φανταστεί κανείς ότι είναι από τους τύπους που βαριέται να βλέπει τον εαυτό της κάθε πέντε λεπτά στην τηλεόραση, αυτός είναι και ο λόγος που δεν ξέρει ακόμα εάν θα κάνει άμεσα κάποιο άλλο σποτ. Αυτό που σίγουρα θα κάνει πάντως είναι να κατεβάσει το μανίκι στο αριστερό της χέρι.
«Προς το παρόν έχω ένα tattoo στο κουντεπιέ στο πόδι και δύο tattoos στο χέρι. Το ένα μοιάζει με γοργόνα που έχει μέσα το γράμμα «Ξ», από το όνομα της μαμάς μου, που την λένε Ξανθίππη. Ήθελα κάτι να την θυμίζει, το συζήτησα με τον Κυριάκο από το Sake tattoo και μου έφτιαξε αυτό το τέλειο tattoo που βλέπεις. Το άλλο είναι πολλά πουλιά μαζί, διαφορετικά πουλιά, τα οποία για μένα συμβολίζουν την ελευθερία. Πρόκειται για cover ενός παλιού tattoo που είχα χτυπήσει πιτσιρίκα, 19-20 χρονών ήμουν».
Το μόνο που την κρατάει ακόμα και δεν το έχει κάνει είναι ότι λόγω της δουλειάς υπάρχουν φορές, όπως και στο διαφημιστικό, που χρειάζεται να το καλύπτει με ένα ειδικό υλικό που έρχεται από τη Αμερική. Και τότε γιατί να το κάνεις, αφού θα το καλύπτεις, την ρωτάω. «Και τότε γιατί να ερωτευτείς, αφού ξέρεις ότι μπορεί στην πορεία κάποια στιγμή να χωρίσεις;».
Δείτε το backstage video



Δεν υπάρχουν σχόλια: