ΣΙΝΕ

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

ΣΤΙΧΑΚΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΑ ΒΑΠΤΙΣΗΣ....

1) Απ' όταν γεννήθηκα
μπουμπούκι με φωνάζουν,
μου λένε ότι είμαι όμορφη
και όλοι με θαυμάζουν!


Γιαυτό θα ήθελα και εσείς
τη γνώμη σας να πείτε
μιας και κοπέλα γίνομαι
στη βάπτιση να'ρθείτε...



2) Είμαι μια μικρούλα
όμορφη και νοστιμουλα
μπέμπα όλοι με φωνάζουν
και πολύ με νευριαζουν.


Μου είπαν θα με βαπτίσουν
σαν νυφούλα θα με ντύσουν
και οι νονοί που μ αγαπάνε
τ'ονομα μου το κρατάνε
και προσμένω μ αγωνία
να το πουν στην εκκλησία!




3) Έλεγα πως τη γλίτωσα, μα άσχημα τα νέα!
Βάπτιση μου ετοιμάζουν με μπόλικη παρέα.
Μου' παν δεν είναι τίποτα, ωραία θα περάσω,
ρώτησα όμως και έμαθα και λέω να το σκάσω.


Καλά καλά στα ψάλλουνε,σε γδύνουν, σε λαδώνουν
και στο νερό σε βάζουνε και το μαλλί σου κόβουν.
Δεν ξέρω εσείς αν θα'ρθετε εγώ θα έχω φύγει
αυτό το Σάββατο σαλπάρω για ταξίδι...




4) Είμαι μικρούλα
όμορφη και ζωηρούλα
μπέμπα όλοι με φωνάζουν
και πολύ με νευριάζουν.


Μου ΄πανε θα με βαπτίσουν
σα νυφούλα θα με ντύσουν
την ημέρα εδώ αυτή
θα με κάνουν χριστιανή.




5) ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΛΟΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΦΕΓΓΑΡΙ
ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΑΜΑ ΜΕ ΔΙΧΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΚΑΜΑΡΙ
ΧΕΙΛΑΚΙ ΠΕΤΡΟΚΕΡΑΣΟ ΜΥΤΟΥΛΑ ΓΑΛΛΙΚΗ
ΕΛΑΤΕ ΣΤΑ ΒΑΦΤΙΣΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΚΕΙ.
ΣΑΝ ΓΟΡΓΟΝΙΤΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΕΓΩ ΒΟΥΤΙΑ ΘΑ ΚΑΝΩ
ΧΩΡΙΣ ΣΟΥΤΙΕΝ ΧΩΡΙΣ ΜΑΓΙΟ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΩ.




6) ΣΩΜΑ ΕΧΩ ΚΑΛΛΙΓΡΑΜΜΟ
ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΚΑΜΑΡΙ!


ΣΑ ΓΟΡΓΟΝΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
ΕΓΩ ΒΟΥΤΙΑ ΘΑ ΚΑΝΩ
ΧΩΡΙΣ ΜΑΓΙΟ ΧΩΡΙΣ ΣΟΥΤΙΕΝ
ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΡΕΛΑΝΩ!




7) ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΟΜΟΡΦΟΣ
ΜΕ ΛΑΜΠΕΡΑ ΜΑΤΑΚΙΑ
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝΕ
ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ


ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ
ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ
ΡΩΤΑΝΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΝΕ


ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ
ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΩ
ΣΤΗΝ ΒΑΦΤΙΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΑ
ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΗΣΩ.
zouzounia

Δεν υπάρχουν σχόλια: