ΣΙΝΕ

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Ξεσπά ο Λάκης Γαβαλάς: "Αν βρείτε ότι έχω λεφτά, να με πείτε Μ-@-Λ-@-Κ-@"...

«Χρήματα δεν είχα ποτέ. Αυτό να το γράψετε με κεφαλαία. ΠΟΤΕ! Δεν είχα ποτέ τραπεζικό λογαριασμό, ούτε εδώ ούτε στο εξωτερικό» δηλώνει ο Λάκης Γαβαλάς και ξεσπά!

«Έτυχε να έχω έναν λογαριασμό σε δραχμές, είχε γίνει πριν χρόνια. Ήταν ξεχασμένος, κάπου 10.000 Ευρώ. Αυτά τα λεφτά κράτησε το ΣΔΟΕ για τις οφειλές. Έχετε εξουσιοδότηση από μένα να ψάξετε οπουδήποτε να δείτε αν έχω λεφτά.
Θα σας δώσω στοιχεία για να δείτε αν έχω κάποιο λογαριασμό. Αν βρείτε, θα μπορέσετε να με πείτε με κεφαλαία γράμματα Μ-@-Λ-@-Κ-@. Από τη στιγμή που θεωρεί το κράτος ότι πρέπει να καταδικαστώ, θα γίνει. Όμως να κυνηγήσει και τους άλλους που έχουν λεφτά. Εγώ δεν έχω, και φαίνεται από παντού αυτό. Πιστεύετε ότι αν είχα χρήματα στο εξωτερικό δεν θα είχαν βρεθεί; Τότε, αν δεν τα έβρισκαν θα ήταν ηλίθιοι -και εσείς ακόμα πιο ηλίθιοι που δεν το έχετε ψάξει για να εξακριβωθεί αν έχω ή όχι λεφτά» συμπλήρωσε ο επιχειρηματίας στο «Θέμα».
gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: