ΣΙΝΕ

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Eυχαριστήριο μήνυμα της Αγνής Σμπόνια στους ψηφοφόρους της Πρέβεζας.

Η εκλογική αναμέτρηση της Κυριακής 6 Μαΐου 2012, είχε ιδιαίτερη σημασία για την χώρα μας και το λαό μας.
Και σίγουρα το αποτέλεσμα της, καθορίζει τις εξελίξεις αλλά και το μέλλον του Ελληνικού λαού και κυρίως της νεολαίας.

Συμμετείχα σ' αυτή την εκλογική διαδικασία, διεκδικώντας την εκπροσώπηση του Πρεβεζάνικου λαού, με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ, αναγνωρίζοντας το δύσκολο του εγχειρήματος τη μεταβατική αυτή περίοδο, γιατί πίστευα και πιστεύω ότι προκειμένου να πιάσουν τόπο οι θυσίες μας, χρειάζεται ένα προοδευτικό σχέδιο για την χώρα, που θα διασφαλίσει την ισότιμη θέση της στην Ευρώπη και τις αλλαγές που απαιτούνται σ΄όλα τα επίπεδα για την αποκατάσταση της κοινωνικής δικαιοσύνης και την ενίσχυση των δημοκρατικών κανόνων.


Συμμετείχα, σ' αυτόν τον αγώνα,εκφράζοντας την φωνή των νέων, που τόσο πλήττονται από την καταναγκαστικά εφαρμοζόμενη πολιτική και την εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων που επέβαλλε η Ε.Ε. για την βιωσιμότητα της χώρας, εξαιτίας όλων των προβλημάτων, που είχαν συσσωρεύσει οι προηγούμενες από την δική μου γενιές.Σκοπός μου ήταν και είναι να φτάσει η φωνή στην Βουλή των Ελλήνων και να διεκδικήσω ένα καλύτερο μέλλον για την γενιά μου,αλλά και τις ερχόμενες γενιές.


Απευθύνθηκα με ειλικρίνεια και με τις καλύτερες των προθέσεων μου, ως απότοκο του νεαρού της ηλικίας μου, σε κάθε Πρεβεζάνο και σε κάθε Πρεβεζάνα, συνολικά και ατομικά, ζητώντας την στήριξη τους, γιατί εκτίμησα και εγώ ότι χρειάζεται πέραν των άλλων, ανανέωση και φρεσκάδα η πολιτική σκηνή της εκλογικής μας περιφέρειας και νέους ανθρώπους που δικαιούνται να πάρουν τις τύχες στα χέρια τους,και παλεύοντας να σχεδιάσουν για το μέλλον τους.


Ανεξάρτητα από το εκλογικό αποτέλεσμα, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους τους συμπατριώτες μου, αυτούς που με στήριξαν και με τίμησαν έμπρακτα με την ψήφο τους, αλλά και αυτούς που με αξιολόγησαν θετικά.


Δεσμεύομαι ότι θα είμαι παρούσα σε όλα τα γενικότερα ζητήματα της εκλογικής μας περιφέρειας, αγωνιζόμενη με άποψη και συνέπεια,παλεύοντας για την κοινωνία και τη χώρα μας.


Εύχομαι στους εκλεγμένους βουλευτές Βασίλη Ιωάννου και Δημήτρη Τσουμάνη καλή τους επιτυχία και τους υπενθυμίζω την προεκλογική μου δέσμευση, ότι θα είμαι δίπλα τους, όπως και σε κάθε συμπατριώτη μου, όταν και όπου με χρειασθούν.


Σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου, γνωρίζοντας ότι οι εποχές που έρχονται είναι πολύ πιο δύσκολες από την σημερινή, ενώ οι αγώνες που θα έλθουν θα είναι πιο σημαντικοί από ποτέ και θα μας χρειαστούν όλους ενωμένους σαν μια γροθιά!


Πρέβεζα 7 Μαΐου 2012.
Αγνή Σμπόνια

Δεν υπάρχουν σχόλια: