ΣΙΝΕ

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Τα κατάφερε η Tulisa! Eίναι η πιο σέξι γυναίκα του πλανήτη..

Σύμφωνα με το περιοδικό FHM, η ελληνικής καταγωγής, Tulisa Contostavlos είναι η πιο σέξι γυναίκα του πλανήτη.
Στη λίστα με τα πενήντα ονόματα δύσκολα μπορεί κάποιος να ξεχωρίσει κάποια, αφού η μία είναι πιο «καυτή» από την άλλη…Ενώ πρόσφατα είχε ξεσπάσει σάλος με το ροζ βίντεο της 23χρονης καλλονής και κριτή του βρετανικού X-Factor, τώρα πάλι «τραβάει» τα φώτα της δημοσιότητας πάνω της, μιας και βρίσκεται στην κορυφή της λίστας αφήνοντας πίσω της ονόματα όπως αυτά των Cheryl Cole, Rihanna και Pippa Middleton.
Για την ιστορία πάντως, αξίζει να αναφερθεί πως το ροζ βίντεο που είναι αναρτημένο σε ιστοσελίδα πορνογραφικού περιεχομένου, το διακίνησε ο πρώην σύντροφός της, Τζάστιν Έντουαρντς.
«Είμαι περήφανη για εμένα και για αυτό που είμαι. Γνωρίζω ότι είμαι Marmite και δε θα έκανα τίποτα λιγότερο ή περισσότερο για αυτό, απλά είμαι εγώ», δήλωσε πανευτυχής η τραγουδίστρια αφού έμαθε την διάκριση.
Στην δεύτερη θέση (σίγουρα σε απόσταση αναπνοής) έρχεται η Cheryl Cole, ενώ τρίτη η «καυτή» τραγουδίστρια Rihanna. Την «χρυσή» πεντάδα» κλείνουν οι Rosie Jones και η Georgia Salpa.Η λίστα με τις είκοσι πιο σέξι γυναίκες του πλανήτη:
1. Tulisa Contostavlos
2. Cheryl Cole
3. Rihanna
4. Rosie Jones
5. Georgia Salpa
6. Katy Perry
7. Megan Fox
8. Keeley Hazell
9. Mila Kunis
10. Emily Atack
11. Pippa Middleton
12. Pixie Lott
13. Daisy Lowe
14. Mollie King
15. Millie Mackintosh
16. Jessie J
17. Zooey Deschanel
18. Rosie Huntington-Whiteley
19. Frankie Sandford
20. Kelly Brook

Δεν υπάρχουν σχόλια: