ΣΙΝΕ

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Φ. Σάντος: Όποιος φοβάται, παίρνει σκύλο

Την πίστη του στις δυνατότητες και τις ικανότητες των διεθνών, εξέφρασε ο Φερνάντο Σάντος στη συνέντευξη Τύπου, που δόθηκε στο περιθώριο της έναρξης του Euro 2012 και το παιχνίδι με την Πολωνία.
"Αν δεν το πιστεύαμε, θα πηγαίναμε διακοπές", είπε ο Πορτογάλος, ο οποίος επανέλαβε ότι "όποιος φοβάται, παίρνει σκύλο". Επίσης υποσχέθηκε "ο ελληνικός λαός να είναι σίγουρος ότι θα κάνουμε τα πάντα για να τον κάνουμε υπερήφανο"
"Η άμυνα είναι το κλειδί της επιτυχίας, αλλά πρέπει να είμαστε καλοί και στην επίθεση. Αυτό οφείλεται στους παίκτες και στην προσπάθεια που έκαναν και αυτό περιμένω να δω και εδώ μέσα στο γήπεδο.
Μετά από κάθε παιχνίδι να έχουμε ήσυχη τη συνείδησή μας ότι κάναμε τα πάντα για να κάνουμε υπερήφανο τον ελληνικό λαό.
Καταλαβαίνετε ότι αν αναλύσω τα πλάνα μου, θα ήταν σαν να δίνω έτοιμο το φαγητό στους Πολωνούς. Πρόκειται για μια ομάδα καλή, με καλούς παίκτες. Εγώ θέλω να βρω τα αδύνατα σημεία των Πολωνών για να τους χτυπήσω εκεί.
Αν δεν είχαμε κάποιο πλάνο να χτυπήσουμε τους Πολωνούς, θα είχαμε μείνει σπίτι μας ή θα πηγαίναμε διακοπές με τους φίλους μας. Το ποδόσφαιρο έχει 3 αποτελέσματα, αλλά εμείς θέλουμε μόνο ένα και θα κάνουμε τα πάντα για να κατακτήσουμε τη νίκη. Έχουμε αυτοπεποίθηση.
Η ομάδα που θα παίξει είναι στο μυαλό μου, αλλά από τη στιγμή που δεν την έχω ανακοινώσει στους παίκτες μου, δεν μπορώ να την ανακοινώσω εδώ.
Θέλουμε να δώσουμε χαρά στον ελληνικό λαό και θα αγωνιστούμε με πάθος και αποφασιστικότητα. Να είστε ήρεμοι ότι εμείς θα δώσουμε πάνω από το 100% για να πετύχουμε. Τώρα αν αυτό θα γίνει, μόνο ο Θεός το ξέρει.
Νιώθω τεράστια ικανοποίηση που βρίσκομαι εδώ εκπροσωπώντας την Ελλάδα. Κανείς δεν νιώθει περισσότερο Έλληνας αυτή τη στιγμή από εμένα.
Αν είσαι ρεαλιστής, μπορείς να φέρεις το θετικό αποτέλεσμα. Όποιος έχει φόβο, μπορεί να αγοράσει ένα σκυλί. Εγώ έχω δύο στην πατρίδα μου. Όσον αφορά τι δεν θέλω να δω από τους παίκτες μου στο παιχνίδι, είμαι σίγουρος ότι οι παίκτες μου ξέρουν.
Η αλήθεια είναι ότι ο Ρεχάγκελ έγραψε μια χρυσή σελίδα στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου και όλοι οι Έλληνες τον ευγνωμονούμε γι' αυτό, αλλά κάθε προπονητής έχει τη δική του φιλοσοφία και καθένας θα πρέπει να το σεβαστεί αυτό. Οι συγκρίσεις δεν κάνουν καλό.
Μην ξεχνάτε ότι δεν τον αντικατέστησα το 2004, αλλά το 2010. Από τότε μόνο τρεις παίκτες υπάρχουν και δεν μπορώ να καταλάβω ποιος είναι ο σύνδεσμος. Το όνειρό μου ήταν να προπονήσω την Εθνική ανδρών και να που έγινε.
Έχουμε τη δική μας στρατηγική, όπως και όλες οι άλλες ομάδες. Πρέπει να παίρνεις κάτι καλό και να το κάνεις καλύτερο, βάζοντας τα προσωπικά σου στοιχεία".



Δεν υπάρχουν σχόλια: