ΣΙΝΕ

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Κάκος: «Πολύ πιθανόν, να είναι η τελευταία μου σεζόν!» (video)

Είδηση – βόμβα! Στην αποκάλυψη ότι η προσεχής σεζόν του στη Super League είναι εξαιρετικά πιθανόν να είναι η τελευταία του, προχώρησε μιλώντας αποκλειστικά στην εκπομπή «Euro 2012» του CorfupressTv και το Corfusports.gr, o Τάσος Κάκος!
Όπως σημείωσε ο κορυφαίος Έλληνας διαιτητής στους Ηλία Αλεξόπουλο και Μάνο Μεθυμάκη, τα οκτώ χρόνια που κουβαλά ήδη στην πλάτη ως διαιτητής στην κορυφαία κατηγορία, συνιστούν υπέρβαση, έχοντας επιφέρει, μεταξύ των άλλων, και μια λογική κόπωση. Και κάπου εκεί, έσκασε το μαντάτο:
«Κατ' αρχήν, εύχομαι, ενόψει της νέας σεζόν, να έχω μια ανάλογη χρονιά με τα τελευταία πέντε χρόνια, ώστε να ολοκληρωθεί, σιγά- σιγά, ο κύκλος μου. Πλέον, βλέπετε, υπάρχει και η αντίστροφη μέτρηση. Ήδη, μετράω οκτώ χρόνια στη Super League. Έχω, βεβαίως, τη δυνατότητα άλλων τριών, αλλά ήδη, τα οκτώ, είναι πάρα πολλά. Σίγουρα, το 2012- '13 δεν θα λείπω από τη Λίγκα. Αλλά για το μετά... Να τελειώσει πρώτα η σεζόν, να πάνε όλα καλά, αλλά... ναι, είναι ίσως πάρα πολύ πιθανόν», σημείωσε χαρακτηριστικά.


«Υπέρβαση η οκταετία κι επιφέρει κόπωση...»
Ερωτώμενος σχετικά με τους λόγους, ο «καραφλός» υποστήριξε κατ' αρχήν, ότι είναι «καθαρά ποδοσφαιρικοί, διαιτητικοί». Και πρόσθεσε: «Όταν ο μέσος όρος ενός διαιτητή στη Super League είναι περίπου τρία χρόνια καριέρας, αντιλαμβάνεσθε ότι η οκταετία συνιστά υπέρβαση. Και επιφέρει κόπωση. Γιατί δεν είναι μόνοι οι αγώνες, αλλά όλη η διαδικασία. Έχω μόλις ένα μήνα το χρόνο ελεύθερο να πω ότι θα ξεκουραστώ λίγο, απ' τα ταξίδια ή να κάνω ένα διάλειμμα απ' τις συνεχείς προπονήσεις. Αλλά ακόμη και σ' αυτόν τον μήνα, τρέχω να καλύψω τις πολλές εκκρεμότητες που έχουν μείνει πίσω! Όταν, λοιπόν, επιπλέον, έχεις οικογένεια και τα παιδιά φθάνουν σε μια ηλικία, που πρέπει να δώσεις κάτι παραπάνω...».


«Μπορούσα ακόμη πιο ψηλά, αλλά η ηλικία...»
Ο Κάκος, δεν παρέλειψε να κάνει κι ένα γρήγορο flash back καριέρας, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την, ούτως ή άλλως, σπουδαία καριέρα που πραγματοποίησε στα... λημέρια της σφυρίχτρας. Με ένα μόνο (κάποιο) «αχ», λόγω... ηλικίας, που του στέρησε την απόλυτη εκτίναξη στην κορυφαία κατηγορία της διεθνούς διαιτητικής σκηνής: «Θεωρώ ότι έχω πετύχει όσα ήθελα. Δεν σκέφτομαι την αποχώρηση στη λογική του να φύγω με το κεφάλι ψηλά. Καθόλου. Καθώς πλέον, υπέρχει σεβασμός, αναγνώριση απ' όλους. Ξέρουν πολύ καλά ποιος είμαι και πως, ακόμη κι αν γίνει ένα λάθος, θα δικαιολογηθεί», είπε και κατέληξε: «Είναι γνωστό ότι τη διαιτησία την ξεκίνησα... κατά λάθος και σε πολύ μεγάλη ηλικία. Θυμάμαι ότι, για να με πείσει, ο τότε πρόεδρος, κ. Ασπιώτης, μου είπε ότι, μπορεί, λόγω ηλικίας να μην μπορέσω να φθάσω στην Α' Εθνική. Αλλά στη Β' μπορώ να τα καταφέρω. Εγώ, λοιπόν, όχι μόνο τη Β' κατάφερα, αλλά έγινα και διεθνής! Άρα, είμαι πολύ ικανοποιημένος απ' την πορεία μου. Απλά, γνωρίζω ότι οι δυνατότητές μου, ήταν για ακόμη πιο ψηλά. Πριν δύο χρόνια, ωστόσο, όταν ήταν να ανέβω στην Elite, ώστε να μπορώ να παίζω αγώνες Champions League και να θέσω υποψηφιότητα για τελικά Euro, η απάντηση απ' την UEFA ήταν πως, βάσει της στρατηγικής της, δεν γινόταν λόγω ηλικίας...».


Ο Τάσος Κάκος στο Studio του CORFUPRESS TV


corfupress.com
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
 Για ότι παράπονα κλπ, μπορείτε να στείλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: