ΣΙΝΕ

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Άδωνις: Με έχει χτυπήσει και εμένα ο Κασιδιάρης!!! (videos)

Και ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε πέσει θύμα της βίας του Ηλία Κασιδιάρη , όπως περιέγραψε ο ίδιος στο «Πρωινό ΑΝΤ1».
Ο υποψήφιος της ΝΔ αποκάλυψε πως πριν από περίπου 3 χρόνια τον είχε χτυπήσει ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής: «Πριν από τρία χρόνια στην πλατεία Αττικής, είχα πάει να παραλάβω ένα ψήφισμα των κατοίκων για το μεταναστευτικό. Εγώ δεν γνώριζα τότε τον κ. Κασιδιάρη. Με περικύκλωσε μαζί με άλλους δέκα και μου είπε “τι θες εσύ εδώ ρε;” και κάτι άλλα. Γενικώς, με μισούν εμένα στην Χρυσή Αυγή» τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.
Όπως πρόσθεσε ο ίδιος, επιχείρησε να αποφύγει την αντιπαράθεση αλλά στάθηκε αδύνατο: «Εγώ δεν έδωσα σημασία, είπα “αφήστε με να κάνω τη δουλειά μου”. Ο συγκεκριμένος κύριος, λοιπόν, μου έριξε μια κουτουλιά. Κυκλοφορούσα με ένα τεράστιο καρούμπαλο για μέρες στη Βουλή»!






Star.gr


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!) 



 Βρείτε μας στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis


 Για ότι παράπονα κλπ, μπορείτε να στείλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: