ΣΙΝΕ

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Κι όμως το είπε:Ο ένας είναι ο άντρας μου και ο άλλος ο γκόμενός μου!

Ποια ελληνίδα πρωταγωνίστρια έκανε την προκλητική δήλωση;
"Ο ένας είναι ο άντρας σου, ο άλλος, ο γκόμενός σου. Δεν τα ξεχωρίζω. Μου αρέσουν και τα δύο είδη, καθώς και η τηλεόραση. Ο κινηματογράφος με αγάπησε και ήμουν πολύ τυχερή που βρέθηκε μπροστά μου ο Γιάννης Δαλιανίδης που αναγνώρισε το κωμικό ταλέντο μου. Ηταν πολύ δύσκολο μια ωραία κοπέλα με ένα ωραίο κορμί να φορέσει το μπικίνι, να τραγουδήσει και να πει τα κωμικά πολύ ωραία. Πάρα πολύ δύσκολο. Δύσκολο να το σκεφτεί κανείς και ο Γιάννης το σκέφτηκε. Εκείνος με είδε ως σκηνοθέτης και με γραδάρισε σωστά. Μου άνοιξε την καριέρα. Και μόνο γι’ αυτό του το χρωστάω, καλή ώρα εκεί που είναι. Ο κινηματογράφος και το σταριλίκι δεν υπάρχει σήμερα. Δε μπορεί η τηλεόραση να δημιουργήσει σταρ. Κάνει ανθρώπους γνωστούς αλλά μέχρις εκεί". 
Ο λόγος για την Μάρθα Καραγιάννη που σε συνέντευξη της στην εφημερφίδα Espresso αναφέρθηκε στο σινεμα και στο θέατρο και τα διαχώρισε με ένεαν πρωτότυπο και ίσως για μερικούς προκλητικό τρόπο! 
 
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: