ΣΙΝΕ

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Πως περνάει στον έλεγχο ο άνδρας με το μεγαλύτερο πέος;

Πάντως σίγουρα όχι απαρατήρητος. Ρωτήστε και τον Jonah Falcon...
Το μέγεθος του πέους του είναι μια συνωμοσία εις βάρος του ανδρικού κομματιού της ανθρωπότητας. O 41χρονος Jonah Falcon είναι συνηθισμένος στις καθυστερήσεις στο τμήμα ασφάλειας των αεροδρομίων. Επομένως η ταλαιπωρία που υπέστη την περασμένη εβδομάδα το Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο μόνο έκπληξη δεν του προκάλεσε. «Ένας από τους φύλακες με ρώτησε αν οι τσέπες μου ήταν άδειες και εγώ του είπα ότι ήταν», δήλωσε ο Falcon στην Huffington Post. Aφού τον σκάναραν με ακτίνες Χ και με ανιχνευτή μετάλλων «ένας άλλος φρουρός με σταμάτησε και με ρώτησε αν είχα κάποιου είδους όγκο», δήλωσε ο Falcon γελώντας. Μάλιστα ένας νεαρότερος φύλακας φάνηκε να σαστίζει και έτσι ο Falcon αναγκάστηκε να εξηγήσει: «Του είπα ότι είναι το πέος μου. Με χτύπησε ελαφρά και έβαλε τα χέρια του γύρω από το πέος μου. Μου έριξε ακόμη και σκόνη στο παντελόνι για να τεστάρει για εκρηκτικά. Ήταν συναρπαστικό».
Θυμίζουμε ότι ο Jonah Falcon είναι ο κάτοχος του μεγαλύτερου πέους στον κόσμο (23 εκατοστά σε κανονικές συνθήκες και 34,3 εκατοστά σε συνθήκες... πίεσης) και, παρά τις άπειρες προτάσεις που έχει δεχτεί για να συμμετάσχει σε ταινίες πορνό, εκείνος αρνείται κατηγορηματικά. Προτιμά τα talk show.


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: