ΣΙΝΕ

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Είμαι η Μέρεντιθ και "Σε αποχαιρετώ ηλίθιε καρκίνε"

Η ιστορία μιας μικρούλας που πάλεψε με τον καρκίνο και τον νίκησε. Θα δείτε ποιο είναι το κοριτσάκι που κάνει χιλιάδες ανθρώπους στο facebook να δακρύσουν από χαρά και αισιοδοξία.
Η Μέρεντιθ ή αλλιώς η “μικρή μαχήτρια” όπως την αποκαλούν πλέον στο διαδίκτυο ανέβασε μια φωτογραφία στο προφίλ της στην οποία εξηγεί την περιπέτεια της αλλά και τη νίκη της ενάντια στον καρκίνο.
Στο χαρτόνι που κρατάει γράφει:

“Είμαι η Μέρεντιθ και είμαι 5μιση χρονών.
Σήμερα 20 Μαρτίου του 2012, ήταν η τελευταία ημέρα της χημειοθεραπείας μου.
Τον Σεπτέμβριο συμπλήρωσα και 28 ημέρες ακτινοθεραπείας.
Έχω υποβληθεί πλέον σε αμέτρητες εξετάσεις (μαγνητικές), σε αμέτρητες ακτινογραφίες και εξετάσεις αίματος.
Σε αποχαιρετώ ηλίθιε καρκίνε
'Είμαι μια επιζώσα.”

Μέχρι στιγμής τα like έχουν ξεπεράσει τα 2.000, ενώ καθημερινά ανεβαίνουν περισσότερα από 500 σχόλια θαυμασμού, αισιοδοξίας, αγάπης για την μικρή που νίκησε. Σας μεταφέρουμε μερικά:
“Επιτέλους τώρα θα μπορέσεις να ζήσεις την παιδική σου ηλικία όπως τα άλλα παιδιά”. “Η μικρή νιώθει κάτι που οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε νιώσει. Νιώθει τι είναι να βγεις νικητής και να επιβιώσεις”. “Κάνει υπερήφανους όλους τους ανθρώπους”, “Συγχαρητήρια Μέρεντιθ. Είσαι γενναία. Σου εύχομαι το καλύτερο στη ζωή σου που ξεκινάει από τώρα”


www.iatropedia.gr
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
 Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: