ΣΙΝΕ

Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Σημαιοφόρος της ελληνικής ολυμπιακής ομάδας ο Αλέξανδρος Νικολαίδης

H Ολομέλεια της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, ύστερα από πρόταση του Προέδρου της κ. Σπύρου Καπράλου, αποφάσισε ομόφωνα ότι σημαιοφόρος της Ελληνικής Αποστολής κατά την είσοδο στο Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου, στην Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, θα είναι ο Ολυμπιονίκης του τάε κβο ντο Αλέξανδρος Νικολαΐδης.
Επίσης η Ολομέλεια αποφάσισε να εξουσιοδοτήσει τον Αρχηγό της Ολυμπιακής Αποστολής στο Λονδίνο κ. Ισίδωρο Κούβελο, να επιλέξει ως Σημαιοφόρο της Ελληνικής Αποστολής στην Τελετή Λήξης των Αγώνων, τον αθλητή ή την αθλήτρια με την μεγαλύτερη επιτυχία στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου.
Ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης δήλωσε:

«Είναι η δεύτερη φορά που η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή μου προσφέρει μία από τις μέγιστες τιμές της ζωής μου και θέλω να την ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου. Νιώθω ότι δικαιώνονται τα όνειρα και οι προσπάθειες μου στον αθλητισμό. Είχα πει και παλιότερα ότι τα μετάλλια τα κερδίζεις, αλλά παρόμοιες τιμές σου προσφέρουν την αναγνώριση που επιζητά ο κάθε αθλητής και είναι κάτι που δεν ανταλλάσσεται. Η στιγμή του 2008 όταν ήμουν πρώτος Λαμπαδηδρόμος αλλά και αυτή που θα ζήσω στο Λονδίνο, είναι οι δύο πιο ευτυχισμένες στιγμές της αθλητικής μου καριέρας».


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: