ΣΙΝΕ

Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Ερυθρόλευκος ο Γκρέκο (videos)

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτηση του Λεάντρο!!!
Γκρέκο που δηλώνει έτοιμος να δώσει τον καλύτερο εαυτό του.
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του Ιταλού ποδοσφαιριστή για τα επόμενα τρία χρόνια».
Ο ποδοσφαιριστής μετά την υπογραφή του συμβολαίου του δήλωσε στο Olympiacos TV:
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχω υπογράψει στον Ολυμπιακό. Είναι μια πάρα πολύ μεγάλη ομάδα όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη και φυσικά αυτό με γεμίζει ευτυχία. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι εδώ.
Τον κόσμο του Ολυμπιακού τον είδα και πριν από δύο χρόνια όταν είχα έρθει εδώ παίζοντας για την Ρόμα και είναι κάτι πραγματικά φανταστικός. Το μόνο που μπορώ να πω εγώ είναι ότι θα δώσω το 100% του εαυτού μου για να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».

 

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: