ΣΙΝΕ

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Σάκης Ψάρρας: «Φόρεσα τη φανέλα της θρυλικής ομάδας που έβλεπα το 1992»

Με κάθε επισημότητα παρουσιάστηκε από την διοίκηση της ιταλικής Ραβένα ο Σάκης Ψάρρας. Ο βετεράνος πασαδόρος έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση.. στους Ιταλούς με τα άπταιστα ιταλικά του και στις δηλώσεις του χαρακτήρισε «αδέλφια» τους... Έλληνες και τους Ιταλούς. «Στο παρελθόν δεν έχω παίξει με κάποιους από τους συμπαίκτες μου αλλά είναι σαν να τους ξέρω όλους, διότι πάντα παρακολουθούσα το ιταλικό πρωτάθλημα το οποίο θεωρώ το καλύτερο στην Ευρώπη. Η ομάδα έχει πολλούς και ποιοτικούς παίκτες και θα προσπαθήσω με την εμπειρία μου να βοηθήσω και τα νέα παιδιά αλλά και τον προπονητή μου Μπαμπίνι». Ο Ψάρρας έπλεξε το εγκώμιο του γενικού διευθυντή Μαργκούτι ο οποίος ήταν παίκτης της μεγάλης Μεσατζέρο Ραβένα που το 1992 στον Πειραιά με συμπαίκτες τους Κίραλι, Τίμονς, Βούλο και προπονητή τον Ντανιέλε Ρίτσι νίκησε τον Ολυμπιακό 3-0 στον τελικό του Κυπέλλου πρωταθλητριών. «Με τον Μαργκούτι είναι μια παλιά γνωριμία... Το 1992, όταν η Μεσατζέρο Ραβέννα κατέκτησε το Κύπελλο πρωταθλητριών ήμουν εκεί στις κερκίδες του Ειρήνης και Φιλίας και θυμάμαι πολύ καλά τον Μαργκούτι. Η μνήμη εκείνης της ομάδας είναι μια γλυκιά ανάμνηση για όλους τους ανθρώπους του βόλεϊ και είναι τιμή μου που θα φορέσω τη φανέλα αυτή της ιστορικής ομάδας». 

volleynews.gr 
 ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: