ΣΙΝΕ

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Έριξε…βόμβα ο Μιραλάς!!!

Θέμα μετακίνησης του στην Άρσεναλ, έριξε στο τραπέζι ο Κέβιν Μιραλάς…
«Ο ατζέντης μου έχει μιλήσει με την Άρσεναλ και μια τέτοια μετακίνηση θα ήταν ό,τι καλύτερο για μένα και την οικογένειά μου. Βέβαια, μια τέτοια μεταγραφή δεν είναι εύκολη, αφού υπάρχει ρήτρα στο συμβόλαιό μου ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ. Αν πάντως, μείνω στον Ολυμπιακό δεν θα είμαι και απογοητευμένος», δήλωσε ο επιθετικός του Ολυμπιακού στο «Skysports». “Είναι πολύ πιθανό να παίξω στην Premier League, αλλά η μεταγραφή είναι πολύ δύσκολη αφού δεν ξέρω τις προθέσεις της ομάδας και του προέδρου. Το μόνο που ξέρω είναι πως είναι πολύ πιθανό να αγωνιστώ στην Άρσεναλ. Δεν έχω καμία επαφή, μόνο ο μάνατζέρ μου” πρόσθεσε ο Μιραλάς και κατέληξε πως «η ρήτρα μου είναι στα 8 εκατομμύρια ευρώ. Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο για αυτό. Εγώ πάντως είμαι θετικός».

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: