ΣΙΝΕ

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Η Βάνα Μπάρμπα, αποκαλύπτει την ηλικία της!

Μολονότι οι περισσότερες γυναίκες κρατούν την ηλικία τους σαν επτασφράγιστο μυστικό, η Βάνα Μπάρμπα σε συνέντευξη που παραχώρησε αποκάλυψε πόσων Μαΐων είναι.
«Είμαι ...
45 χρόνων και γερνάω όμορφα» δήλωσε με αφοπλιστική ειλικρίνεια η ηθοποιός στο περιοδικό «Εγώ», ενώ πρόσθεσε «Και γιατί να κρύψω την ηλικία μου; Μια γυναίκα 45 χρόνων είναι εξίσου ερωτική και γοητευτική. Είναι αστείες μερικές που προσπαθούν να το παίξουν γεροντομπεμπέκες. Βαρέθηκα πια τα κλισέ της "γκομενούλας" των 30. Το έκανα και τελείωσε. Έρχονται βέβαια καμιά φορά και μου λένε: ''Πώς ήσασταν, πώς γίνατε;''. Πονάει η ψυχή μου, όταν το ακούω. Ακόμα και η Φαίδρα, όταν ξύπνησε σήμερα το πρωί, μου είπε: ''Πω πω, μαμά, ο λαιμός σου είναι γεμάτος ρυτίδες (..)''».

Zougla.gr
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: