ΣΙΝΕ

Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Πασίγνωστος τραγουδιστής : “Ναι, ειμαι Gay” (video)

Πριν απο μερικά χρόνια το Grace Kelly του Mika βρισκόταν στην κορυφή των μουσικών charts. Ο τραγουδιστής που έκανε μεγάλες επιτυχίες αποφάσισε να μιλήσει για την ερωτική του ζωή και να αποκαλύψει πως ειναι ομοφιλόφιλος.
“Αν με ρωτήσεις αν ειμαι gay, λέω ναι. Τα τραγούδια μου μιλάνε για τη σχέση μου με άντρα; λέω ναι. Και μόνο μέσα απο τη μουσική βρήκα τη δύναμη να αντιμετωπίσω τη σεξουαλικότητα μου πέρα απο το περιεχόμενο των στίχων μου. Αυτή ειναι η πραγματική μου ζωή”...




ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: