ΣΙΝΕ

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΙΑΣΗΜΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ Με απειλούσαν εξαιτίας των πολιτικών μου θέσεων

Είναι μία από τις ηθοποιούς του Χόλιγουντ που έχουν επιλέξει να έχουν δημόσιο λόγω και να παίρνει σαφή πολιτική θέση σε κάθε σημαντική πολιτική συγκυρία.
Μιλώντας στη βρετανική εφημερίδα Metro η Σούζαν Σαράντον αποκάλυψε ότι την εποχή πριν από τον πόλεμο στο Ιράκ είχε δεχθεί πολλών μορφών επιθέσεις, ακόμη και απειλές για τη ζωή της.
"Δεν ξέρω, αλλά σίγουρα την εποχή που προηγήθηκε του πολέμου στο Ιράκ, όταν έκανα μη δημοφιλείς ερωτήσεις, υπήρχαν πολλές επιθέσεις εναντίον μου από ραδιοφωνικούς παραγωγούς που ειδικεύονται στο μίσος και που ζητούσαν κάτι να γίνει με εμένα.

Δεχόμουν απειλές για τη ζωή μου.

Υπήρχαν άνθρωποι που αισθανόντουσαν, χάρις στις δεξιές εφημερίδες, ότι ήμουν "ενάντια στην Αμερική".
Συνεχίζοντας, η Σάραντον επεσήμανε ότι "τα καλά νέα και τα κακά νέα είναι ότι το Χόλιγουντ δεν είναι πολιτικοποιημένο.
Έχεις περισσότερες πιθανότητες να χάσεις τη δουλειά σου επειδή είσαι γέρος ή χοντρός παρά αν είσαι πολιτικοποιημένος.
Είμαι σίγουρη ότι πολλοί έχουν διαμορφώσει μια άποψη για εμένα λόγω των θέσεων και της φωνής μου, αλλά είναι σαν να ανησυχείς αν φαίνεται το βρακί σου ενώ τρέχεις έξω από ένα φλεγόμενο κτίριο.
Δεν είχα ονειρευτεί ποτέ το να λέω στον κόσμο τι να πιστεύει, αλλά υπάρχουν πολύ λίγες πηγές που να αντιπαρατίθενται στην οπτική των επιχειρηματικών μίντια.
Οι επιχειρήσεις έχουν τόσο στενό συμφέρον στο να συμβαίνουν κάποια πράγματα, που δεν πρέπει να παίρνεις ως αλήθεια όλα όσα λένε συνέχεια. Δείτε τα πρόσφατα σκάνδαλα στη Βρετανία με τις τηλεφωνικές υποκλοπές" πρόσθεσε.
















radar.gr
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: