ΣΙΝΕ

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

ΗΠΑ:16χρονος βίασε γυναίκα δίπλα στην κόρη της!!

Ένοχος βιασμού βρέθηκε ο 16χρονος, Σεζάρ Λούκας, γιος του ιδιοκτήτη της “Sal’s pizza “στο Μπρόνξ που μπήκε τα ξημερώματα στο σπίτι μιας 35χρονης στο Upper West Side του Μανχάταν και την βίασε πάνω στο ίδιο κρεβάτι που κοιμόταν και η κόρη της.
«Θέλω να τον βάλουν φυλακή. Θέλω όλος ο κόσμος να μάθει ότι με βίασε ενώ δίπλα μου κοιμόταν η κόρη μου. Μπήκε μέσα στο δωμάτιο, μου έκλεισε το στόμα και μου είπε να βγάλω τον “σκασμό”. Παρ’ όλο που ήταν μικρόσωμος, δεν κατάφερα να αντιδράσω. Είμαι ακόμη τρομοκρατημένη. Ντρέπομαι να βγω από το διαμέρισμά μου».
Αυτό δήλωσε στην εφημερίδα “New York Post” το θύμα του βιασμού που είχε την ατυχία να αποφασίσουν κάποιοι γείτονές της να παραγγείλουν πίτσα λίγο μετά τα μεσάνυχτα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο Σεζάρ ήρθε στην πολυκατοικία, παρέδωσε την πίτσα στους γείτονες και μετά άρχισε να δοκιμάζει στην τύχη τις πόρτες των υπόλοιπων διαμερισμάτων για να βρει κάποια ξεκλείδωτη. Όπως ακριβώς και έγινε.
Μετά το πέρας του βιασμού, ο θύτης αποχώρησε παίρνοντας μαζί το iPhone της γυναίκας και 20 δολάρια από την σχολική τσάντα της κόρης της. Ενώ, όταν τον ρώτησαν οι αστυνομικοί γιατί διέπραξε τον βιασμό, απάντησε απλά ότι αισθανόταν «ερεθισμένος».

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: