ΣΙΝΕ

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Βιώνει μία κόλαση: Είναι μόλις 21 ετών και ζυγίζει 176 κιλά

Η Βάσω είναι μόλις 21 ετών και ζυγίζει 176 κιλά. Η ζωή της είναι μια κόλαση καθώς δεν μπορεί να βγει από το σπίτι της γιατί την κοροϊδεύουν.
Από μικρή ήρθε αντιμέτωπη με τον ρατσισμό… Η παιδική της ψυχούλα πληγώθηκε πολύ καθώς όπου κι αν πήγαινε άκουγε σχόλια όπως...
«να μια αγελάδα, να μια χοντρή, να το έκτρωμα της γης».
«Δεν με έκαναν παρέα γιατί ντρεπόντουσαν για μένα.» λέει για τα σχολικά χρόνια ενώ τα φλερτ ήταν ανύπαρκτα. «Τα φλερτ μου σαν έφηβη ήταν το απόλυτο μηδέν. Δεν με ήθελαν. Κοιτούσαν την εξωτερική εμφάνιση και δεν με πλησίαζαν.
Μόνο όταν μεγάλωσα έκανα κάποιες σχέσεις οι οποίες δεν μου έλεγαν κάτι για τα κιλά μου».
Η Βάσω από μικρό παιδί ήταν παχουλή. «Μου έλεγαν οι δικοί μου "Μην τρως" και εγώ από πείσμα έτρωγα» εξομολογείται και προσθέτει «Είχα ορμονικό πρόβλημα και άρχισα να τρώω ποσότητες. Δεν ήμουν παιδί που μπορούσε να εκφραστεί. Έτσι το έριχνα στο φαί».
Το καλοκαίρι ο εφιάλτης της μεγαλώνει. «Ψάχνω να βρω ερημικές παραλίες να κάνω μπάνιο για να μην με δουν και με κοροϊδέψουν»
«Νιώθω μεγάλη απέχθεια για τον εαυτό μου» λέει με δάκρυα στα μάτια και δηλώνει αποφασισμένη να χάσει για λόγους υγείας εκατό περίπου κιλά.
«Μερικές φορές κλείνω τα μάτια μου και σκέφτομαι τον εαυτό μου με τα κανονικά κιλά μου. Αυτό είναι το όνειρό μου» καταλήγει και ένα βλέμμα αισιοδοξίας ξεπηδά από μέσα της.
Δείτε το βίντεο


Star.gr


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: