ΣΙΝΕ

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Ο τραγουδιστής και οι τρεις γυναίκες στο ίδιο κρεβάτι

Αλήθειες της ζωής του που λίγοι γνώριζαν αποκαλύπτει σε συνέντευξή του γνωστός Έλληνας τραγουδιστής.
Ο λόγος για τον... Βαλάντη ο οποίος σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του παραδέχεται τα... κακώς κείμενα της ζωής του. Ο τραγουδιστής παραδέχεται για τα προσωπικά του: «Ό,τι σχέση και να κάνω κάτι μου αφήνει και κάτι δίνω». Στην ερώτηση αν έχει συνευρεθεί ερωτικά με δύο γυναίκες ταυτόχρονα, ο Βαλάντης δεν μασάει τα λόγια του και παραδέχεται πως το έχει κάνει ενώ ο ίδιος συνεχίζει τις αποκαλύψεις στο «Εγώ» λέγοντας: «Έχω βρεθεί και με τρεις... Έγινε μια φορά». Όσο για τις ατασθαλίες της ζωής του, όταν ερωτάται αν έχει δοκιμάσει ναρκωτικά, λέει: «Ναι. Ήταν μία πολύ άσχημη περίοδος της ζωής μου όταν το έκανα και τελικά κατάλαβα ότι η μεγαλύτερη «μαστούρα» είναι να είσαι νηφάλιος. Όταν τα βρεις με τον εαυτό σου και ξέρεις τι γίνεται στη ζωή σου, δεν έχεις ανάγκη τα ναρκωτικά». Ο ίδιος παραδέχεται επίσης: «Έκανα χρήση γύρω στον ενάμιση χρόνο, αλλά κατάλαβα ότι δεν ήταν κάτι καλό για μένα... Δοκίμασα και κοκαΐνη αλλά κατάλαβα ότι πραγματικά δεν μου έδινε τίποτα. Δεν ξέρω αν δίνει κάτι σε άλλους ανθρώπους. Εμένα δεν μου προσέφερε τίποτα, γι' αυτό και σταμάτησα να παίρνω. Είμαι νηφάλιος. Πίνω τα ποτάκια μου, κανονικά, όπως όλος ο κόσμος και περνάω πολύ καλύτερα».

gossip-tv.gr
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: