ΣΙΝΕ

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Βρήκαν κομμάτια από παιχνίδια του αγνοούμενου Μπεν στην Κω!

Δραματική έκκληση σε όσους γνωρίζουν οποιοδήποτε στοιχείο για την τύχη του γιου της απηύθυνε η μητέρα του Μπεν Νίνταμ, ο οποίος εξαφανίστηκε πριν 21 χρόνια στην Κω.
Σε μία συγκλονιστική δήλωση στους δημοσιογράφους, η Κέρι Νίνταμ λέει ότι θεωρεί ότι ο γιος της ζει και ζητεί τη βοήθεια όσων μπορούν να απαλύνουν τον πόνο της οικογένειάς της. Ευχαριστεί, επίσης, την ελληνική και βρετανική αστυνομία για τις συνεχείς έρευνες, αλλά και τους κατοίκους τη Κω.
«Πιστεύω ότι ο γιος μου είναι... ζωντανός κάπου εκεί έξω, αλλά καταλαβαίνω ότι πρέπει να γίνουν έρευνες. Είμαι αποφασισμένη να βρω τον γιο μου και απευθύνω έκκληση σε όσους ακούν αυτές τις δηλώσεις να έρθουν και να μου πουν τι συνέβη στον Μπεν, ώστε να μπει τέλος στα βάσανα και τον πόνο που βιώνει η οικογένεια μου» δηλώνει η Κέρι Νίνταμ, τονίζοντας:
«Δεν θα σταματήσω ποτέ να ψάχνω μέχρι να μάθω τι συνέβη στον Μπεν. Η οικογένεια μου κι εγώ είμαστε πιο δυνατοί από ποτέ και θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να τον βρούμε και να του πούμε ποιος πραγματικά είναι».
Ο Μπεν Νίνταμ εξαφανίστηκε πριν 21 χρόνια, σε ηλικία 21 μηνών, ενώ βρισκόταν σε διακοπές στην Κω με τη μητέρα του και τους παππούδες του.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της mirror.co.uk, στο σημείο βρέθηκαν κομμάτια από παιχνίδια, που ίσως να ανήκουν στον μικρό Μπεν.
Πριν μερικές ημέρες, συνεργείο Βρετανών ειδικών, σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, ξεκίνησε έρευνες σε περιοχή όπου εκφράζονται φόβοι ότι ο Μπεν είναι θαμμένος.
Πρόκειται για τη θέση Ηρακλής στο Ψαλίδι της Κω, εκεί όπου είχε θεαθεί για τελευταία φορά ο Μπεν και στην οποία την ημέρα της εξαφάνισής του γίνονταν χωματουργικές εργασίες.
Οι έρευνες όπως αναφέρει το newpost.gr, θα διαρκέσουν μέχρι τις 26 Οκτωβρίου.

troktiko
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: