ΣΙΝΕ

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Πασίγνωστος Έλληνας δημοσιογράφος αποκάλυψε πως είχε σεξουαλικά μεταδιδόμενο νόσημα από επίσκεψή του σε οίκο ανοχής (video)

Aίσθηση προκάλεσε η αποκάλυψη πολύ γνωστού δημοσιογράφου ότι σε μικρότερη ηλικία είχε πάθει βλεννόρροια μετά από επίσκεψή του σε οίκο ανοχής!
Ο λόγος για τον Γιώργο ...

Τράγκα που δήλωσε:
"Πρέπει να σας πω ότι στα νεανικά μου χρόνια έπαθα βλεννόρροια. Έπαθα βλεννόρροια από μπορντέλο ή από κάπου αλλού, πάντως την κόλλησα. Στα 42 μου έπαθα σάκχαρο. Στο διάστημα, από όταν με θεράπευσε ο πατέρας μου μέχρι τα 42 δεν ξανάπαθα βλεννόρροια. Βέβαια, ήμουν ένα παιδί με έντονη σεξουαλική δραστηριότητα και έντονη σεξουαλική ζωή, όχι μόνο στα μπορντέλα, αλλά γενικότερα...", αποκάλυψε ο Γιώργος Τράγκας.
Ο δημοσιογράφος δεν σταμάτησε εκεί όμως, μίλησε και για τις επιδόσεις του: "Σεξουαλικά πάω καλά. Εντάξει, δεν είμαι και στα πολύ πάνω μου ας πούμε, αλλά ούτε στα πολύ κάτω"...


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: