ΣΙΝΕ

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Είμαι Πόντιος και το κέφι μου θα κάνω με 34.000 like!

Ανάμεσα σε πολλές σελίδες στο facebook που έχουν δημιουργηθεί κατά καιρούς για τον Πόντο, αυτή ξεχώρισε! Λίγο ο ιδιαίτερος τίτλος της που "αρέσει" και εκφράζει τους Πόντιους, λίγο η οργάνωση των διαχειριστών, την έχουν καταστήσει Νο1!
Ο λόγος για την σελίδα: "Είμαι Πόντιος και το κέφι μου θα κάνω", η οποία δημιουργήθηκε...

τον Ιούνιο του 2009 και αριθμεί πλέον πάνω από 34.000 "Μου αρέσει"!
Με συνεχή δραστηριότητα γύρω από τα ποντιακά ήθη και έθιμα, κρατάει συντροφιά στους φίλους του Πόντου στο facebook.
Νομίζουμε ότι αξίζει ένα like από κάθε Πόντιο! Δώστε το


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: