ΣΙΝΕ

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Ηθοποιός κλείστηκε σε μοναστήρι - Τι λέει στο γράμμα που άφησε

Η ανερχόμενη ηθοποιός σόκαρε τους πάντες με την απόφασή της να εγκαταλείψει τα εγκόσμια και να κλειστεί σε μοναστήρι, εδώ και οκτώ μήνες.
Σήμερα δημοσιεύεται στο briefingnews επιστολή προς τους γονείς της...«Νιώθω άσχημα που πολλές φορές για να δικαιολογηθώ που έπρεπε να απουσιάσω μακριά σας, σας έλεγα ψέματα ότι θα πάμε στο εξωτερικό με το εργαστήρι για να παρουσιάσουμε την θεατρική δουλειά της ομάδας κι εγώ στην ουσία πήγαινα εκεί που έβρισκα την ηρεμία και την γαλήνη. Δεν θέλω να πω ότι κοντά σας δεν την είχα, αλλά εκεί η ψυχή μου αναστηνόταν. Δεν θέλω να φανώ απολογητική σε τίποτα, αλλά είχα το θείο κάλεσμα και το ένιωθα σε κάθε βήμα της ζωής μου. Αυτό δεν θα μπορούσα να το παραβλέψω. Θα ήταν έγκλημα για τον εαυτό μου. Μην πιστέψετε ποτέ ότι η αιτία της απόφασης μου ήταν ο... Δεν έπαιξε ποτέ κανέναν ρόλο αντίθετα η απόφασή μου να αποσυρθώ από τα εγκόσμια ήταν η αιτία να διαλυθεί αυτή η σχέση. Δεχτείτε την ευλογία στο σπίτι μας από αυτήν μου την πράξη και μην προσπαθήσετε να μου αλλάξετε γνώμη. Εγώ έχω αποφασίσει να προσφέρω στον κόσμο και στον εαυτό μου μέσα από αυτήν την νέα μου ζωή. Εκεί έξω δεν ήταν για μένα. Τα έζησα όλα μέσα σε αυτά τα λίγα χρόνια που ήμουν μέσα στον κόσμο. Κάποια στιγμή θα σας βάλω στον υπέροχο κόσμο που βρίσκομαι κι εγώ».
Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι η συγκεκριμένη κοπέλα δεν φαινόταν να αντιμετωπίζει επαγγελματικό πρόβλημα, αφού την περίοδο που μπήκε στην μονή γνωστός σκηνοθέτης της είχε προτείνει να πάρει ρόλο σε κινηματογραφική ταινία.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: