ΣΙΝΕ

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Κέρδισε 40 εκατ. δολάρια στα γεράματα!!!


Μια συνταξιούχος από τη Μελβούρνη κέρδισε, με ένα απλό δελτίο, 40 εκατομμύρια δολάρια στο Λότο.
Στους υπεύθυνους του Λότο πους της τηλεφώνησαν για να της πουν τα ευχάριστα νέα απάντησε:
”Μου κάνετε πλάκα. Ένα λεπτό ...να βάλω τα γυαλιά μου για να ελέγξω τους αριθμούς του δελτίου μου”. Και όταν βεβαιώθηκε... σχεδόν λιποθύμησε.
Σε ερώτηση τι θα τα κάνει τόσο χρήματα είπε: ”Μια ζωή στη βιοπάλη. Θα εξοφλήσω το στεγαστικό μου δάνειο. Θα πληρώσω κάποια άλλα δάνειά μου και θα βοηθήσω τα παιδιά και τα εγγόνια μου”.
Η σούπερ-τυχερή είπε πως δεν πίνει, δεν καπνίζει και δεν βγαίνει έξω. ”Η μόνη κατάχρηση που κάνω είναι ένα δελτίο Λότο πότε-πότε, έτσι για να ελπίζω…”.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: