ΣΙΝΕ

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Έλληνας ηθοποιός σοκάρει: «Κοιμήθηκα και σε παγκάκι, έμεινα νηστικός μέχρι που έπεσα κάτω»


Σοκάρει με όσα είπε ο ηθοποιός στο περιοδικό Hello, όπου μίλησε πώς πήρε τον ρόλο στην δημοφιλή σειρά:...«Αμάρτημα της μητρός μου»Ευθύμης Ζησάκης. «Ένας συνεργάτης του Αλέξανδρου Ρήγα μου μίλησε για τη σειρά και με το που με είδε εκείνος μου έδωσε αυτό τον ρόλο. Δεν είχα ξανακάνει τηλεόραση, είχα πάρα πολύ άγχος, ειδικά στα πρώτα επεισόδια αλλά με την αρωγή τη δική του και των συνεργατών χαλάρωσα και μπήκα στο κλίμα.
Με κέντρισε ο Τόνι που μου εμπιστεύτηκε, με κέρδισε ο cool χαρακτήρας του που τα έχει ζήσει όλα κι έχει κάτι από επαναστάτη τύπου Τζέιμς Ντιν»! Τι έχει ζήσει όμως ο ίδιος σε σχέση με τον ήρωα που υποδύεται; «Έχω ζήσει πάρα πολλά.
Έχω φάει τα μούτρα μου αρκετές φορές γιατί μ' άρεσε πάντα να πατάω τέρμα τα γκάζια χωρίς να φοβάμαι τις όποιες επιπτώσεις. Έκανα καταχρήσεις, έζησα στο 'κόκκινο' και το πλήρωσα ακριβά όταν ήρθε η ώρα του... ταμείου που λένε.
Μέχρι και σε παγκάκι έμεινα στην Ιταλία όπου είχα πάει για να σπουδάσω Ιατρική – την οποία ποτέ δεν τελείωσα! Τελείωσαν τα χρήματά μου, κοιμήθηκα και σε παγκάκι, έμεινα νηστικός μέχρι που έπεσα κάτω».


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: