ΣΙΝΕ

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Οι φωτογραφίες που "φούντωσαν" τις φήμες για εγκυμοσύνη της Πάολα!!!

Είναι γυμνασμένη πολύ. Πάρα πολύ. Στεγνή…με την καλή έννοια πάντα. Και πραγματικά οι εικόνες που ήρθαν στα χέρια μου…μου προκάλεσαν πολλά ερωτηματικά. Από την πρώτη ανάρτηση το πρωί μέχρι κι αυτή την ώρα έχω εκατοντάδες e-mail από θαυμάστριες και θαυμαστές που με ρωτούν αν ξέρω κάτι παραπάνω. Άλλοι αποδίδουν τις εικόνες στη στάση του σώματος και άλλοι θεωρούν δεδομένο ότι η Πάολα κουβαλάει μέσα της παιδάκι. Μάλιστα κάποιοι μου λένε ότι είναι στην αρχή και δεν πρόκειται να το αποκαλύψει. Τι να πω κι εγώ. Δεν είμαι αστυνόμος στο βρακί κανενός. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να μοιραστώ μαζί σας κι άλλες εικόνες…να περιμένω την απάντηση της τραγουδίστριας και να ρίξω λίγο αλάτι στην περιέργεια πολλών…για δείτε…Για δείτε!!!

gossip-tv.gr/nasos

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: