ΣΙΝΕ

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Mike Tyson: Έπιασα τη γυναίκα μου στο κρεβάτι με τον Brad Pitt

Πικάντικες αποκαλύψεις για την σεξουαλική του ζωή το οδυνηρό διαζύγιο που του κόστισε μια περιουσία, την εξάρτησή του από την κοκαΐνη αλλά και τον...
Brad Pitt έκανε στο αμερικάνικο σόου «In Depth», ο θρύλος του μποξ Mike Tyson.
O Mike Tyson αποκάλυψε πως ένα βράδυ του 1989 βρήκε στο κρεβάτι τη γυναίκα του με τον σούπερ σταρ του Hollywood Brad Pitt και φυσικά έγινε έξαλλος. «Ήταν ένα περίεργο ερωτικό τρίγωνο με τον Pitt. Έπρεπε να βλέπατε τη μούρη μου όταν τους έπιασα», είπε χαρακτηριστικά ο Tyson. Βέβαια δεν αποκάλυψε αν χτύπησε κάποιον από τους παράνομους εραστές.

Ο 47χρονος διάσημος πυγμάχος παντρεύτηκε την ηθοποιό Robin Givens αλλά την χώρισε πολύ γρήγορα γιατί όπως είπε ο ίδιος ήθελε να του... φάει την περιουσία του.«Μόλις την παντρεύτηκα ήθελα να την χωρίσω. Κάθε βράδυ ήμουν έτοιμος να υπογράψω τα χαρτιά του διαζυγίου και κάθε βράδυ πήγαινα σπίτι της και κάναμε έρωτα. Βέβαια ήξερα ότι ήταν ένα ‘γουρούνι’ που είχε βάλει στο μάτι τα λεφτά μου», είπε κυνικά ο Tyson.Για την ιστορία η Givens και ο είχαν έναν σύντομο γάμο το 1988.

Η Givens κατηγόρησε τον Tyson ότι ήταν βίαιος και τελικά αυτή ήταν που κατέθεσε αίτηση διαζυγίου. Μάλιστα η ηθοποιός πήρε από το διαζύγιο 10 εκατομμύρια δολάρια όταν η περιουσία του Tyson ανέρχονταν σε 50 εκατ.Ο πυγμάχος αποκάλυψε επίσης ότι για αρκετά χρόνια ήταν εξαρτημένος από την κοκαΐνη, είχε πάρει πολλά κιλά και είχε εγκαταλείψει τον εαυτό του. «Ήμουν χάλια. Είχα πάρει πολλά κιλά και ήμουν πνιγμένος στην κοκαΐνη». Η ζωή του άλλαξε μετά τη συμμετοχή του στην ταινία Hangover II.

«Oι συντελεστές της ταινίας και οι ηθοποιοί Ed Helms, Zach Galifianakis, Bradley Cooper, Justin Bartha με έκαναν να αλλάξω τρόπο ζωής. Εκτιμώ ιδιαίτερα τον τρόπο που με βοήθησαν, γιατί τότε ήμουν κατεστραμένος».Τώρα ο Tyson φαίνεται πως έχει νοικοκυρευτεί καθώς είναι παντρεμένος (για τρίτη φορά) και από ότι λέει ο ίδιος απολαμβάνει μια ήρεμη οικογενειακή ζωή.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: