ΣΙΝΕ

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Νάουσα: Παραίτηση Βαφειάδη για οικογενειακούς λόγους!!!

Την αποχώρησή του από την προεδρεία της Νάουσας γνωστοποίησε με δηλώσεις του μετά το ματς, ο πρόεδρος Βασίλης Βαφειάδης. 
Στις δηλώσεις του τόνισε:"Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους. Ευχαριστώ το Δήμαρχο Νάουσας για την ηθική υποστήριξη προς την ομάδα και αναμένουμε την υλική. Επίσης, ευχαριστώ το Δ.Σ. της Νάουσας, την τεχνική ηγεσία και τον Β. Αργυρίου και όλους όσους συνεργάστηκα.
Είμαι στη δυσάρεστη θέση να δηλώσω πως αποχωρώ από τη Νάουσα λόγω σοβαρού οικογενειακού προβλήματος παρά τη θέληση μου. Εύχομαι να μπορέσω να βοηθήσω ξανά στο μέλλον την ομάδα που αγαπώ. Η Νάουσα απαρτίζεται από ικανά στελέχη τα οποία θα φέρουν εις πέρας την αποστολή μας, που δεν είναι άλλη από την άνοδο της Νάουσας. Εγώ θα είμαι πάντα κοντά στην ομάδα όπως είμαι εδώ και 45 χρόνια".


Naousanews.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: