ΣΙΝΕ

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Καρκινοπαθής ...έξαλλος με τον Μουτσινά: «Θα λογοδοτήσει»

Ένα σχόλιο που έκανε ο Νίκος Μουτσινάς για τα δόντια του ...
Κώστα Καλαντζή ήταν αρκετό για τον 72χρονο παρουσιαστή να κινηθεί νομικά.
Ήδη από την Τετάρτη έχει αποσταλεί από τον δικηγόρο του Κώστα Καλαντζή υπόμνημα στη Νομική υπηρεσία του καναλιού όπου και απαιτεί να επανορθώσει ο Νίκος Μουτσινάς για τα σχόλια του.
Μιλώντας για τον Νίκο Μουτσινά στο Blog του Νάσου Γουμενίδη ο Κώστας Καλαντζής αποκάλυψε: «Είμαι έξαλος. Ποιος είναι αυτός ο κύριος που μπορεί να κρίνει τα δόντια μου; Γνωρίζει ότι είμαι καρκινοπαθής και πώς η όλη εικόνα μου έχει αλλοιωθεί εξαιτίας της ασθένειάς μου;»

«Πώς μπορεί και με κρίνει έτσι; Αρθρογραφώ επί 18 χρόνια ως ερασιτέχνης δημοσιογράφος σε εφημερίδες της Κορινθίας και δεν έχω κινηθεί ποτέ μου δικαστικά. Ούτε και κάποιος άλλος το έχει κάνει κατά εμού. Όμως αυτό ξεπερνάει κάθε όριο. Το παρεάκι του Μουτσινά θα λογοδοτήσει στη δικαιοσύνη».

Και τώρα δυο πράγματα μπορεί να συμβούν ή ο Νίκος Μουτσινάς θα βγεί στον αέρα και θα ζητήσει συγνώμη ή η υπόθεση θα πάει στα δικαστήρια, με δεδομένες τις Ιατρικές γνωματεύσεις για την κατάσταση της υγείας του καρκινοπαθή ΚώσταΚαλαντζή.

fimes.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: