ΣΙΝΕ

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ Ο ΤΟΡΟΣΙΔΗΣ!

Την απόφασή του να συνεχίσει την καριέρα του στο εξωτερικό γνωστοποίηση με επίσημη δήλωσή του ο Βασίλης Τοροσίδης μετά την συνάντηση που είχε με την διοίκηση της ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Αναλυτικά τα όσα τόνισε στο site της πειραϊκής ΠΑΕ ο παίκτης μετά από έξι χρόνια στην ομάδα:
Δήλωση του ποδοσφαιριστή Βασίλη Τοροσίδη.
Με αφορμή τα όσα γράφονται και λέγονται για την ανανέωση ή μη του συμβολαίου μου, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα σεβόμενος τη μέχρι τώρα παρουσία μου στο μεγαλύτερο ελληνικό σύλλογο. Έχω αποφασίσει να συνεχίσω την καριέρα μου στο εξωτερικό. Θέλω να τονίσω ότι ο λόγος που πήρα αυτή την απόφαση δεν είναι οικονομικός. Θέλω να ζήσω το ποδόσφαιρο στο εξωτερικό. Είχα εδώ και καιρό μια πρόταση από τον Ολυμπιακό που με καλύπτει απόλυτα και ευχαριστώ γι αυτό και τη διοίκηση και τον Πρόεδρο. Αλλά η απόφαση μου είναι να παίξω εκτός συνόρων. Στην Ελλάδα για μένα υπάρχει μόνο ο Ολυμπιακός.

Βασίλης Τοροσίδης

olympiacos-blog
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: