ΣΙΝΕ

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Χρήστος Σιμαρδάνης: «Οι γιατροί μου έδιναν μία με δύο ημέρες ζωή»

«Πήγα να πεθάνω. 
Οι γιατροί μου έδιναν 1-2 ημέρες ζωή. 
Είχα...
πέτρα στη χολή. Το διαπίστωσα πριν από δύο χρόνια. Τότε μου είπαν να τη βγάλω. Μου έδωσαν μια δίαιτα και έγινα καλά. Δε με τρόμαξαν αρχικά, δεν μου περιέγραψαν την εικόνα. Εγώ όντας πολύ αναβλητικός, δεν έκανα τίποτε. Στις 31 Μαΐου με έπιασε μία πολύ μεγάλη κρίση. Τους τελευταίους δύο μήνες είχα βαρεθεί να ακούω "γιατί είσαι τόσο χλωμός" και να διαπιστώνω ότι έκανα 10 μέτρα και λαχάνιαζα σαν γέρος. Όμως δεν είχα και το περιθώριο να κάνω τίποτα. Είχα το σίριαλ, το θέατρο, τη μάνα μου και περίμενα βλακωδώς να πεθάνω ή να γίνει ένα θαύμα». Αυτό δήλωσε ο αγαπημένος ηθοποιός, Χρήστος Σιμαρδάνης σε συνέντευξη που έδωσε στο Εγώ Weekly.

Προσθέτοντας πως «Η χολή μου όταν αφαιρέθηκε και έγινε βιοψία, ήταν σάπια και πεθαμένη- είχε τόσο πύον και από έξι εκατοστά έγινε δεκαοχτώ. Ήταν σαν πεπόνι, γεμάτη από εντοπόιήματα, τα οποία έκαναν αυτόματη αιμοδιάλυση. Είχα αιματοκρίτη εικοσιένα αντί για πενήντα και λευκά αιμοσφαίρια δεκαέξι χιλιάδες. Δεν μπορούσα να εγχειριστώ με τόσο χαμηλό αιματοκρίτη. Μου έβαλαν αίμα τις δύο πρώτες ημέρες και ο αιματοκρίτης έπεφτε κι άλλο. Μέχρι που, ευτυχώς, με έπιασε η αντιβίωση, έφυγε η φλεγμονή και έπειτα από πέντε μέρες χειρουργήθηκα».


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)


Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: