ΣΙΝΕ

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Ο κρυφός γάμος της Κάτιας Δανδουλάκη

Στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη μίλησε η Κάτια Δανδουλάκη και ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτική. Η καταξιωμένη ηθοποιός μίλησε για όλα, όπως για το γεγονός ότι στα 40 χρόνια καλλιτεχνικής της πορείας δεν έχει... γίνει αντικείμενο αρνητικών σχολίων και κριτικής.
«Κάποτε, μου έλεγαν πως το θέατρο είναι πάνω από τη ζωή μου και έλεγα «Χριστός και Παναγία». Ποτέ δεν θα σκεφτόμουν κάτι τέτοιο. Η ζωή μου και οι άνθρωποι μου είναι πάνω από όλα. Η οικογένειά μου έλεγα στην αρχή και μετά ήταν ο σύντροφος της ζωής μου, ο Μάριος Πλωρίτης» δηλώνει χαρακτηριστικά. Μάλιστα, παραδέχεται την ανασφάλεια για τους δικούς της ανθρώπους. «Ήμουν πολύ ανασφαλής στα ψυχικά, να μη χάσω τους ανθρώπους μου. Τους έχασα όλους και είδα πως επιβίωσα τελικά».
Η Κάτια Δανδουλάκη μίλησε για το μεγάλο κεφάλαιο της ζωής της, τον Μάριο Πλωρίτη. «Ερωτεύτηκα πολύ γρήγορα και καταλάβαινα τι είναι το «έχω δεσμό απλώς» από το να είναι ερωτευμένος ο άλλος μαζί μου. Στην αρχή έκανα κάποιους δεσμούς με πολύ ενδιαφέροντα αγόρια, αλλά ήξερα πως δεν είναι ο έρωτες της ζωής μου. Με τον Μάριο το ήξερα από την πρώτη στιγμή και ας μην είχαμε δεσμό. Δεσμό κάναμε μετά από 4 με 5 χρόνια».
Και αποκάλυψε τον μυστικό γάμο που έκαναν στο κέντρο της Αθήνας χωρίς να τους πάρει κανείς είδηση. «Έκανα έναν γάμο κρυφό. Έκανα την Λάμψη τότε, ήμουν μέσα στην επικαιρότητα. Έκανα έναν γάμο μέσα στη Ρηγίλλης, μέσα στον κόσμο και δεν το κατάλαβε κανείς. Δεν χρειάστηκε να πάρω δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, όχι. Δεν έκανα απολύτως τίποτα. Δεν το είπα πουθενά. Πήγα στην εκκλησία με τον Μάριο, τον κουμπάρο μας… Μετά, ο Μάριος πήγε στο Κολωνάκι και εγώ έφυγα να πάω στο γύρισμα».
Η αγαπημένη ηθοποιός μίλησε και για τη στιγμή που ο Πλωρίτης έφυγε από τη ζωή. «Εκείνη ήταν η στιγμή που ένιωσα ότι μπορεί να χάσω και τη ψυχή μου. Γι” αυτό ζήτησα και βοήθεια τότε. Δεν πήγα σε ψυχίατρο, αλλά συμβουλεύτηκα μία γυναίκα, που έχει κάνει αυτογνωσία και έχει περάσει σε ένα άλλο επίπεδο ζωής».

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: