ΣΙΝΕ

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Νέα στοιχεία για τους ληστές της Κοζάνης!!! ΔΕΙΤΕ το “λεξικό” κωδικών των τρομοκρατών

Το φως της δημοσιότητας είδαν οι κωδικοποιημένοι διάλογοι των τεσσάρων συλληφθέντων για την ληστεία στο Βελβεντό Κοζάνης και κατηγορούμενοι για συμμετοχή στην «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς».
Η γάτα, τα ρούχα στο μπαλκόνι και...
άλλες ευρηματικές φράσεις χρησιμοποιούνταν για τη μεταξύ τους επικοινωνία η οποία δεν έπρεπε να γίνει κατανοητή σε περίπτωση που έπεφτε στα χέρια τρίτων.

Το περιεχόμενό τους βρέθηκε σε χειρόγραφες σημειώσεις στη νέα γιάφκα που εντοπίστηκε στα Τουρκοβούνια, μαζί με 5 USB.

Οι περίεργοι διάλογοι αποκωδικοποιήθηκαν από τους αστυνομικούς και αυτό που προσπαθούν να διαπιστώσουν είναι, αν πίσω από αυτές τις κώδικες συνεννοήσεις ήταν παλαιοτέρα ή νεότερα χτυπήματα.

ΔΕΙΤΕ το “λεξικό” κωδικών των τρομοκρατών
«Η γάτα με γρατζούνισε πολύ» σημαίνει "Ενεργοποιώ τους φίλους μου με τη σειρά που είπαμε».
Για να ξέρεις ποιο φίλο μου θα βρεις σου γράφω: « ο Βασίλης έπαιξε τουρνουά πόκερ σε ένα φίλο του και βγήκε πρώτος (ή δεύτερος, ή τρίτος κτλ)».

Όταν εσύ θα απαντήσεις η γάτα έχει γίνει πολύ επιθετική σημαίνει «θα έχεις κανονίσει με το φίλο μου».

«Μου έπεσαν τα ρούχα από το μπαλκόνι» σημαίνει ότι σε δυο ημέρες από εκείνη στιγμή και στις έξι το απόγευμα θα είμαι στα σκαλάκια και θα με περιμένει ραδιοταξί.

Star.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.g

Δεν υπάρχουν σχόλια: