ΣΙΝΕ

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Απίστευτες καταγγελίες από την Αλεξανδράκη!!!


«Δέχτηκα επίθεση από αστυνομικούς, με σέρνανε με τις χειροπέδες»!!!
Μία νύχτα στο κρατητήριο πέρασε το μοντέλο Δήμητρα Αλεξανδράκη, καθώς συνελήφθη τα... ξημερώματα της Παρασκευής! Σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές το μοντέλο έτρεχε και πέρασε με κόκκινο. Μάλιστα, μίλησε άσχημα στα όργανα και δεν...
υπάκουσε στις εντολές τους.
Το μοντέλο κατηγορείται για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, εξύβριση και αντίσταση κατά της αρχής!
Η ίδια ξέσπασε στην εκπομπή "Μίλα"! Αποκάλυψε πώς οι αστυνομικοί την ειρωνεύτηκαν, της επιτέθηκαν και ότι της φέρθηκαν πολύ άσχημα λέγοντας χαρακτηριστικά: "Όλα είναι ψέματα!
Η μόνη αλήθεια είναι ότι πέρασα ένα κόκκινο σηματοδότη. Ούτε σ' ένα σκυλί δεν φέρονται έτσι". "Με ταλαιπώρησαν και με έκαναν να χάσω τον ύπνο μου.
Με χτύπησε ο αστυνομικός... Δέχτηκα επίθεση από αστυνομικούς, με σέρνανε με τις χειροπέδες. Έχω μώλωπες στο αριστερό μου χέρι.
Η μόνη μου απειλή ήταν ότι τους είπα ότι θα τους κάνω αναφορά στο τμήμα... " τόνισε!
Και δεν δίστασε να πει: «Δεν απείλησα κανέναν. Δεν είναι το στυλ μου!
Ούτε το έχω ξανακάνει, ούτε έχω δώσει τέτοιο δικαίωμα. Δεν είμαι άνθρωπος ούτε για να προσβάλω κάποιον και είπαν πολύ άχημα πράγματα και έχει σχηματιστεί εναντίον μου δικογραφία που λέει τα απίστευτα ψέματα μέσα... και μου είπαν «τι θα πιστέψουν εσένα την μία ή εμάς τους δέκα;»
Η Δήμητρα Αλεξανδράκη αφέθηκε ελεύθερη, αφού η υπόθεσή της πήρε αναβολή και θα εκδικαστεί τη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου.
gossip-tv.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: