ΣΙΝΕ

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Ποια γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι πίνει τα ούρα της;

Μια απρόσμενη αποκάλυψη για το τι ακριβώς περιέχει το ντοκιμαντέρ για την ζωή της με τίτλο Kesha: My Crazy Beautiful Life έκανε η Kesha σε συνέντευξή της στο BBC1.

«Ο αδελφός μου (σ.σ. που σκηνοθετεί το ντοκιμαντέρ για λογαριασμό του MTV) έχει καταγράψει όλα... όσα θέλετε να με δείτε να κάνω. Να κολυμπάω με καρχαρίες, να φασώνομαι με αγόρια, να πηδάω από κτίρια και να πίνω τα ούρα μου».

Όταν ο δημοσιογράφος, αφού ξεπέρασε το αρχικό σοκ, της ζήτησε να του εξηγήσει τι εννοεί ότι πίνει τα ούρα της, η μπαϊσέξουαλ τραγουδίστρια Kesha διευκρίνησε πως «Μου είχαν πει ότι κάνει καλό στο σώμα. Οπότε είχα γεμίσει ένα μπουκάλι νερού. Όταν κάποιος πήγε να το πάρει μακριά μου, φώναξα πως «αυτό είναι δικό μου» και το ήπια. Ήταν άθλιο σε γεύση, οπότε δεν ήπια ποτέ ξανά».
Δείτε φωτογραφίες της Kesha όπου στην μία πίνει και αίμα:



ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ


Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis 
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: